Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer os fundamentos da educación primaria |
A8
|
|
|
Analizar a práctica docente e as condicións institucionais que a enmarcan. |
A9
|
|
|
Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e lexislativos da actividade educativa. |
A10
|
|
|
Coñecer a evolución histórica da familia, os diferentes tipos de familias, de estilos de vida e educación no contexto familiar. |
A24
|
|
|
Aprender a aprender. |
|
B1 B21 B23
|
|
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B3
|
|
Capacidade para elaborar discursos coherentes e organizados loxicamente. |
|
B8
|
|
Capacidade para expoñer as ideas elaboradas, de forma oral e na escrita. |
|
B9
|
|
Capacidade de expresión oral e escrita en varias linguas (a lo menos nunha lingua estranxeira). |
|
B10
|
|
Capacidade de comprensión dos distintos códigos audiovisuais e multimedia e manexo das ferramentas informáticas. |
|
B11
|
|
Capacidade de selección, de análise, de avaliación e de utilización de distintos recursos na rede e multimedia. |
|
B12
|
|
Capacidade para utilizar diversas fontes de información, seleccionar, analizar, sintetizar e extraer ideas importantes e xestionar a información. |
|
B15
|
|
Capacidade crítica e creativa na análise, planificación e realización de tarefas, como froito dun pensamento flexible e diverxente. |
|
B16
|
|
Capacidade de análise e de autoavaliación tanto do propio traballo como do traballo en grupo. |
|
B17 B22 B24 B25
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
sumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
C7
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|