Nesta
materia incorpórase a perspectiva de xénero (por exemplo, úsase linguaxe non
sexista, bibliografía de autores/as de ambos sexos e propíciase a intervención
en clase de alumnos e alumnas). Traballarase para identificar e modificar
prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e
fomentar valores de respecto e igualdade. En caso de detectar calquera
situación de discriminación por razón de xénero, proporanse accións e medidas
para corrixilas. No
caso de que se solicite entregar algún traballo impreso, teranse en conta as
seguintes recomendacións: non utilizar plásticos, elixir impresión a dobre cara
e empregar papel reciclado. Na medida do posible, evitar a impresión de
borradores. A
metodoloxía “Saídas de campo” está suxeita á posibilidade de garantir as medidas
de seguridade dos participantes. Se non se dan as condicións de seguridade
adecuadas, esta metodoloxía poderase substituír por sesións de aula ou mesmo
virtuais (o desenvolvemento das competencias ligadas a estas metodoloxías
incorporaríanse ás metodoloxías “Aprendizaxe colaborativa”, “Sesión maxistral”,
“Presentación oral”, “Traballos tutelados”). |