Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Music Education Teaching |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Music Education Teaching | Code | 652G02023 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Supervised projects | A19 A54 A55 B1 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B22 B24 B25 C3 C5 | A avaliación do Traballo tutelado responde ás seguintes partes: 1. Parte escrita: elaboración dunha Tarefa Integrada, basada nos elementos curriculares propios de dúas ou máis materias, sendo obrigatoriamente unha delas "Música e Danza". Entre as propostas contemplarase o movemento corporal ou a danza (75%). 2. Parte audiovisual: o elemento corporal ou coreográfico da Tarefa Integrada será escenificado y grabado en vídeo polos compoñentes de cada grupo (25%). No proceso de avaliación contemplaranse as seguintes normas: • No caso de que algúns grupos conten con poucos membros, poderían unirse sen exceder o número de 6 integrantes. • O traballo escrito (parte 1: tarefa integrada) terá unha extensión entre 8 y 10 follas (sen contar portada, índice e anexos). • Cada presentación escénica grabada en vídeo (parte 2) terá unha duración entre 2 y 3 minutos. • Ambas partes serán entregadas a través da plataforma informática que se indique. Os criterios de avaliación contemplarán os seguintes aspectos: • Orixinalidade. • Creatividade. • Utilidade práctica e viabilidade. • Adecuación ao currículo de Educación Primaria. • Coherencia cos obxetivos e os contidos expostos (triangulación). |
35 |
Guest lecture / keynote speech | A53 A54 A55 A56 B1 B11 B13 B23 C5 C7 | Realizaranse unha ou vaias probas escritas, a través de Moodle, que podería conter: 1. Preguntas de resposta breve. 2. Preguntas tipo test. 3. Preguntas abertas. 4. Exercicios prácticos. |
35 |
Mixed objective/subjective test | A56 B1 B21 B22 B25 | Realizaranse as seguintes probas prácticas: 1. Dictado musical (30 %) 2. Expresión vocal (35 %) 3. Expresión instrumental (35 %) Aqueles estudantes cunha asistencia do 80% ou máis, poderán obter unha cualificación máxima de 5 sobre 10 sen necesidade de realizar as tres probas correspondentes á "proba mixta". |
20 |
ICT practicals | A53 A54 A56 B1 B4 B9 B11 B12 B19 C3 C8 | Os exercicios teóricos, prácticos e de creación musical entregaranse nos formatos dixitais correspondentes a cada caso. Valorarase o emprego correcto das ferramentas básicas de cada aplicación, o que se verificará a partir do acabado final dos traballos. Os traballos poderían abarcar, entre outras, as seguintes modalidades: 1. Manexo de editores de partituras. 2. Manexo de editores de audio. 3. Deseño de exercicios de percusión corporal. 4. Realización de exercicios teórico-prácticos de linguaxe musical 5. Exercicios auditivos a partir de aplicacións pechadas ou titoriais. |
10 |
Assessment comments | |||
De acordo á participación presencial do alumnado, a avaliación presenta OPCIÓN A: Alumnado con asistencia igual ou superior ao 80%: 1. Para aprobar a materia cómpre superar cada un dos apartados con unha OPCIÓN B: Alumnado con matrícula en réxime de estudos a tempo parcial ou 1. Para aprobar a materia cómpre superar cada un dos apartados con unha 2. Debido as súas características, os 3. O alumnado que non poda realizar as prácticas individuais (proba mixta), Como consideración xeral, terase especialmente en conta, tanto nos exames como nos traballos, as deficiencias ortográficas de puntuación e acentuación, así como unha redacción inconexa ou inadecuada, deficiente presentación, excesivo número de tachaduras, etc. Todo elo suporá a redución de puntos sobre a nota obtida. Farase especial fincapé no cuidado do medio ambiente en pro dunha educación e sociedade sostible. Os traballos serán enviados exclusivamente telemáticamente, e de non ser posible, nos documentos impresos non se empregarán plásticos, elixirase a impresión a dobre cara e papel reciclado, evitando imprimir borradores. Débese facer un uso sustentábel dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais. Para elo, sempre que sexa posible na elaboración dos traballos empregarase material de reciclaxe e evitarase o emprego de materiais de plástico na entrega dos mesmos. Combatirase a discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas acordes para corrixilas. Usarase unha linguaxe non sexista tanto nas sesións presenciais e tutorías, coma na realización dos traballos tutelados. |
|