Collaborative learning |
A38 A39 A40 A41 B1 B2 B3 B5 B8 B9 B10 B15 B18 B19 B21 B22 B23 B24 C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Proposición e resolución de problemas en grupo e realización de proxectos tanto dentro como fóra da aula. |
10 |
Mixed objective/subjective test |
A38 A39 A40 B2 B3 B4 B8 B9 C1 |
Proba escrita con cuestións sobre os contidos teóricos, resolución de problemas, aplicación ao deseño de problemas para Educación primaria e reflexións.
|
25 |
Oral presentation |
B8 B9 B10 B15 C3 |
Exposición en grupo na aula |
15 |
Student portfolio |
A38 A39 B1 B2 B3 B4 B5 B9 B15 B19 B22 B23 B24 C3 C8 |
Portafolio colaborativo cos procesos e resultados do curso. |
15 |
Haberá en todo caso dous tipos de avaliación: Opción A: alumnado presencial (80% de asistencia) e con participación activa na aula. Opción B: alumnado non presencial, en cuxo caso a avaliación se basará na realización dun exame final escrito de carácter teórico-práctico. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
|