Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Practicum II |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Practicum II | Code | 652G02034 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Obligatory | 36 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Incidencia da organización das institucións educativas no funcionamento das aulas de educación primaria | - Repercusións na vida das aulas da estrutura e organización do centro - Aspectos do funcionamento do centro a ter en conta á hora da programación docente - Cultura do centro vs. Cultura de aula |
A concreción do currículo da educación primaria de acordo coas características dos contextos e das culturas dos destinatarios |
- Grao de coherencia e contextualización dos diferentes documentos do centro: Decreto de currículo, programación de ciclo e programación de aula. - O currículo como proxecto formativo, integrado e emancipador: as unidades didácticas, os centros de interese, os proxectos de aprendizaxe etc. |
A xestión da aula na educación primaria como marco de referencia para un desenvolvemento integral que se constitúa como base da aprendizaxe ao longo da vida | - Principios e procedementos didácticos aplicados nas aulas - A integración das culturas escolares e procesos de comunicación emerxentes nas aulas á hora da intervención - Usos críticos dos recursos e materiais curriculares na educación primaria - A titoría (individual/grupal): organización e funcionamento - A avaliación de aprendizaxes: procedementos e instrumentos |
As programacións de aula como ferramenta para o desenvolvemento académico e persoal dos nenos/as na etapa de 6-12 anos | - A programación didáctica e a súa relación con outros documentos institucionais de planificación académica. - A adecuación da programación didáctica aos contextos e necesidades dos nenos, así como as competencias básicas a adquirir na etapa - Medidas de atención á diversidade a desenvolver no contexto da aula - A avaliación da programación como estratexia de mellora da calidade educativa do centro |
A reflexión sobre a práctica realizada (observación e intervención), como ferramenta para a innovación e a mellora | - Aspectos do currículo a ter en conta á hora da súa avaliación tanto dende o punto de vista do deseñado coma do desenvolvido - Deseño de técnicas e estratexias de recollida de información para a reflexión sobre a práctica tomando como referencia os discursos dos mestres e dos alumnos - A elaboración de informes científicos portadores de liñas de mellora contextualizadas |
|