Nesta
materia incorpórase a perspectiva de xénero (por exemplo, úsase linguaxe non
sexista, bibliografía de autores/as de ambos sexos e propíciase a intervención
en clase de alumnos e alumnas). Traballarase para identificar e modificar prexuízos
e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar
valores de respecto e igualdade. En caso de detectar calquera situación de
discriminación por razón de xénero, proporanse accións e medidas para
corrixilas. No
caso de que se solicite entregar algún traballo impreso, teranse en conta as
seguintes recomendacións: non utilizar plásticos, elixir impresión a dobre cara
e empregar papel reciclado. Na medida do posible, evitar a impresión de
borradores. A
metodoloxía “Saídas de campo” está suxeita á posibilidade de garantir a seguridade
dos participantes. Se non se dan as condicións de seguridade adecuadas, esta
metodoloxía poderase substituír por sesións de aula ou mesmo virtuais (o
desenvolvemento das competencias ligadas a estas metodoloxías incorporaríanse
ás metodoloxías “Aprendizaxe colaborativa”, “Sesión maxistral”, “Presentación
oral”, “Traballos tutelados”). |