Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Xénero, igualdade e educación |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Xénero, igualdade e educación | Código | 652G03007 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Estudo de casos | A2 A9 A15 A17 B4 | Traballo grupal. Tendo como referencia a bibliografía e as actividades desenvolvidas na aula, e incorporando o feminismo como teoría crítica, deseñarase un proxecto coeducativo pensado para algún dos contextos de educación social: servimos de igualdade, centro de menores, escola, familias, centros cívicos, asociacións de ocio, deporte, cultura e tempo de lecer, campamentos, etc. O proxecto será exposto na Aula por cada grupo, co obxeto de compartilo, sometelo a debate e valoralo |
15 |
Portafolios do alumno | A1 A2 A3 A8 A14 A20 B3 B6 C1 C7 | Traballo grupal. Dossier ordenado por seccións, debidamente identificadas, paxinadas e cun índice introductorio que conterá os rexistros ou materiais produto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumnado ó longo do semestre. É froito do traballo tutelado e continuo en torno ós diferentes núcleos temáticos que se iniciarán na aula pero que requirirá do traballo autónomo do alumnado, atendendo ás indicacións que se proporcionarán a través de atención personalizada da profesora ós distintos grupos. | 25 |
Proba mixta | A2 A3 A14 B6 C1 C6 | Proba escrita individual utilizada para a avaliación da aprendizaxe o remate do curso, na que o alumnado deberá dar resposta ás cuestións formuladas a través dun marco global e integrado dos diferentes núcleos temáticos contemplados nesta guía docente. | 60 |
Observacións avaliación | |||
Criterios de avaliación: - Comprensión das ideas básicas, dominio conceptual, -Estilo lingüístico: claridade, corrección Opcións en función do grao de asistencia OPCIÓN A. Para o alumnado que asiste/participa nas a. Portafolio (25%). b. Estudo de caso: Deseño e presentación oral, en grupo, dun c. Proba mixta: Exame sen material sobre os contidos da materia: dispoñibles algúns no Dossier de Artigos científicos e outros en Moodle (60%). - O estudantado que non teña presentado o Portafolio e o Proxecto na data establecida, pasarán a ser avaliado na Modalidade B. OPCIÓN B. Para o alumnado que non asiste/participa das - Proba mixta: Exame sen material sobre os contidos da materia: dispoñibles algúns no Dossier de Artigos científicos e outros en Moodle (100%). En calquera das dúas opcións é preciso contestar, O alumnado con recoñecemento oficial de |
|