Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Organización e xestión de institucións socioeducativas |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Organización e xestión de institucións socioeducativas | Código | 652G03012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba de ensaio | A1 A2 B1 B2 C1 C6 | Criterios de revisión da proba: 1. Definición e/ou identificación das ideas chave. 2. Capacidade de síntese e concreción de ideas. 3. Coherencia e cohesión de ideas na argumentación. 4. Aplicación dos conceptos traballados. 5. Elaboración, análise, síntese e valoración crítica da información. 6. Análise e relación entre conceptos e conexión coa realidade social. |
50 |
Análise de fontes documentais | A1 A2 A5 B1 B3 | Na análise documental valoraranse os seguintes aspectos: 1. Rigor na consulta e na análise das fontes. 2. Reflexión e afondamento sobre a temática tratada. 3. Conexión das ideas traballadas coa realidade social. 4. Comprensión e dominio dos contidos básicos. |
20 |
Discusión dirixida | B2 B6 C1 C4 C6 | Os criterios de valoración deste apartado recolleranse nunha escala que terá en conta os seguintes ítems: 1. Claridade expositiva 2. Abordaxe dos contidos básicos da temática 3. Argumentación e fundamentación das súas ideas 4. Escoita activa e respecto no intercambio comunicativo 5. Actitude participativa |
5 |
Presentación oral | A15 B2 B6 C1 C8 | Os criterios de valoración deste apartado valorarán os seguintes ítems: 1. Claridade expositiva e formato axeitado 2. Abordaxe dos contidos básicos da temática 3. Dominio conceptual e fundamentación bibliográfica 4. Nivel de cooperación e exposición do traballo como un conxunto, non como unha suma de partes |
5 |
Estudo de casos | A5 A6 A7 A15 A21 B5 | A valoración do informe do estudo de caso se fundamentará nos seguintes criterios: 1. Axuste ao rexistro académico e claridade expositiva 2. Corrección gramatical e de formato 3. Abordaxe dos contidos traballados e dominio conceptual 4. Análise crítica e reflexiva con fundamentación bibliográfica suficiente |
20 |
Observacións avaliación | |||
Esta materia pertence ao programa "English Friendly" A cualificación final terá o seguinte desglose: Exame final, proba de ensaio, valor do 50% da nota final, sempre que nesta proba se supere a cualificación de 4 sobre 10. Cualificación máxima do estudo de casos será do 20 % da cualificación, xunto coa presentación oral (5%). Cualificación máxima da análise de fontes documentais será do 20% da cualificación, xunto coa discusión dirixida (5%). Para aprobar en todos os casos o promedio da cualificación debe ser igual ou superior a 5 puntos. De gozar de dispensa académica, segundo a normativa da UDC, terase en Para o estudantado que teña pendente a materia de cursos anteriores, pode optar por realizar de novo os traballos ou por realizar únicamente a proba de ensaio para a avaliación, que terá un valor ponderado do 100% na cualificación. Non se terán en conta os traballos avaliados en convocatorias anteriores. Debe comunicalo con nas primeiras sesiones do curso. IMPORTANTE-1: No caso de cometer un plagio ou realizar de forma fraudulenta as probas ou outras actividades de avaliación, a cualificación final será de suspensión na convocatoria na que se cometa a falta: o/a estudante será cualificado/a con "suspenso" (cualificación numérica 0) na correspondente convocatoria do curso académico, tanto se a falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. De ser necesario, modificarase a súa cualificación no acta da primeira ou da segunda oportunidade. IMPORTANTE-2: Os traballos está pensado para subir a nota individual do exame, non para baixala. Isto significa que se a presentación oral e o traballo obtén, en conxunto, unha puntuación menor que a do exame, a cualificación final basarase na puntuación do exame individual. Deste modo, o traballo en grupo non pode prexudicar o traballo individual. NON ASISTENCIA E DISPENSA: Quen teña dispensa académica ou non asista con regularidade debida, deberá poñerse en contacto co/a profesor/a en cuestión e, para superar a materia, realizará o exame final, que lle valerá o 100% da cualificación final. Excepcionalmente, o/a profesor/a poderá permitir que o/a estudante en cuestión participe de algunha maneira nas outras actividades de avaliación. Neste caso, ponderará o valor do exame final en función do grao e da calidade da participación nas demais actividades da materia. IGUALDADE EN PERSPECTIVA DE XÉNERO: Tal e como recollen as distintas normativas da docencia universitaria, nesta materia incorporarase a perspectiva de xénero: utilizarase unha linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autoría de ambos sexos, fomentarase a participación igualitaria do estudantado nas sesións de clase, traballarase na identificación e modificación de prexuízos e actitudes sexistas, e incidirase no entorno para modificar ditos procesos discriminatorios e promover valores de respecto e igualdade, identificando posibles situacións de discriminación por razón de xénero e propondo accións e medidas para corrixilas. |
|