Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Evaluation Methods for Socio-Educational Programmes and Services |
Assessment |
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Evaluation Methods for Socio-Educational Programmes and Services | Code | 652G03023 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Summary | B1 B2 B6 | Consiste nunha síntese dos principais contidos traballados. É un recurso óptimo para facilitar a comprensión do texto e a concentración persoal sobre o material obxecto de estudo. É tamén unha axuda importante para o repaso e a preparación de exames. | 20 |
Mixed objective/subjective test | A6 A19 A21 | Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas. - Preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento, que, no caso da asistencia a aula, o alumnado desenvolverá dentro da metodoloxía de aprendizaxe colaborativa nas aulas interactivas e coas que poderá acadar anticipadamente o 40% da cualificación da materia. De non desenvolvelas na aula, as entregará na data de exame oficial fixado pola Xunta de Facultade. - Preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Realizaranse na data de exame oficial fixado pola Xunta de Facultade e suporá o 40% da cualificación da materia. |
80 |
Assessment comments | |||
CARACTERÍSTICAS DA AVALIACIÓN: A avaliación nesta asignatura concíbese como un proceso reflexivo onde o alumnado toma conciencia de sí mesmo e das súas metas e a docente convértese en guía que orienta de cara a acadar uns obxectivos formativos. Neste sentido, proponse unha avaliación orientada á mellora que comporta o seguinte: - As actividades realizadas para a avaliación serán tamén útiles para a aprendizaxe. - Proponse a proalimentación co fin de que o alumnado saiba coñecer ónde está e mellorar o seu traballo e a súa aprendizaxe. - O alumnado implicarase na avaliación do seu traballo, tendo a autoavaliación un espazo da materia. CRITERIOS DE CUALIFICACIÓN: Na avaliación da materia, a cualificación obterase da aplicación das porcentaxes de ponderación sinaladas. A non realización ou a non obtención da puntuación mínima nalgunha das dimensións desta avaliación, suporá a non obtención da dita porcentaxe da cualificación e a conseguinte non superación da materia. Na segunda convocatoria, conservaranse as cualificacións superadas na primeira, polo que o estudantado só deberá someterse aos procedementos nos que non teña obtido a puntuación mínima esixida (50% en cada caso). En terceira e sucesivas convocatorias, a avaliación deberá repetirse na súa totatlidade. NOTA: A UDC regula a matrícula de estudantes a tempo parcial, criterios que tamén serán tidos en conta polo profesorado, polo que será necesario que o alumnado con este tipo de réxime de dedicación, o informe ao profesorado e concerten a maneira na que se desenvolverá o seu proceso de ensino-aprendizaxe. Os e as estudiantes non asistentes, deben porse en contacto coa docente para establecer a metodoloxía de avaliación da materia. OUTROS CRITERIOS A TER EN CONTA: - Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. - Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sostenibilidade nos comportamentos persoais e profesionais. - Será primordial e obrigatoria a corrección ortográfica (ortografía, acentuación e puntuación) gramatical e léxica nos traballos e exames realizados como condición imprescindible para superar a materia. |
|