Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Psychological Intervention in Disabilities |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Psychological Intervention in Disabilities | Code | 652G03025 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer e identificar as distintas formas que poden adoptar os estados deficitarios ou de atraso no desenvolvemento e diferenciar entre os factores de carácter intrapersonal do suxeito daqueloutros de natureza interpersoal e/ou contextual. | A2 A3 A4 A5 |
B4 |
C4 C8 |
Ter a capacidade de identificar os factores psicolóxicos e sociais que inflúen no estado de saúde ou enfermidade das persoas con discapacidade, das súas familias e da comunidade. | A1 A4 A5 A8 |
||
Coñecer e desenvolver os procesos, procedementos e factores que interveñen na acción educativa con persoas con diversidade funcional en contextos non formais para inducir cambios comportamentales. | A4 A5 A9 A11 |
B2 B4 |
C4 C8 |
Comprender as distintas teorías (teorías da aprendizaxe, as teorías cognitivo-constructivistas e a teoría xeral de sistemas) e formas de intervención para aplicar na educación de persoas con diversidade funcional e en ámbitos familiares e comunitarios para mellorar a inclusión social de persoas en situación de risco ou conflito social. | A2 A4 A5 A8 |
B6 |
C4 |
Comprender os aspectos psicolóxicos, personais e contextuais na relación educador social-persoa con discapacidade. | A5 A11 |
B4 B5 B6 |
C1 |
Coñecer e identificar os problemas psicolóxicos e físicos derivados das situacións de violencia, malos tratos ou abuso de persoas con discapacidade para capacitar aos estudantes na prevención, a detección precoz, a asistencia, e a rehabilitación das vítimas destas formas de violencia. | A3 A8 |
B2 B5 |
C4 |
Fornecerlles información para desenvolver unhas actitudes de reflexión, de crítica e de compromiso para abordar as situacións problemáticas de forma consistente. | A1 A3 A9 |
B1 B5 |
C1 C4 C6 C8 |
Identificar os factores que interveñen no traballo en equipo e en situacións de liderado. | B3 |
C3 C7 |
|