Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Administración local e acción cultural e educativa |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Administración local e acción cultural e educativa | Código | 652G03040 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica | |
Aldanondo, P. & Escudero, J. (2002): La política cultural en el municipio. Madrid:Fund. Autor. Alderoqui, Sergio (2012). Paseos urbanos. El arte de caminar como práctica pedagógica. Buenos Aires: Lugar editorial. Asensio, M. & Pol, E. (2002): Nuevos escenarios en educación. Aprendizaje informal sobre el patrimonio, los museos y la ciudad. Buenos Aires: Aique. Bairak, Jazmin (2022). Cultura ingobernable. Ariel, Barcelona. Bayón, Fernando & Cuenca, Jaime (2019). Públicos en transformación, Dykinson. Berger, John (1980). Modos de ver. Barcelona: Gustavo Gil¡. Bouzada, Xan (coord.) (2000): Cultura e concellos: estratexias de promoción cultural no ámbito local. Santiago: Consello da Cultura Galega. Careri, F. (2002). Walkscapes. El andar como práctica estética. Barcelona: Gustavo Gili. Caride,José Antonio; Freitas, O. & vargas, G. (2008): Educaçao e desenvolvimento comunitario local: perspectivas pedagógicas e sociais de sustentabilidade. Porto: Profediçoes. CCK, Revista Cultural. En www.kreantaeditorial.org Escudero, J. (2004). Análisis de la realidad local. Narcea, Madrid. Fernández, G. & Fernandez, Mª Dolores(coords.) (2022). La gestión cultural en la era digital. McGrawHill Gradaílle, Rita & Montero, Pablo (2009): Hacia la ciudad educadora: una lectura de las políticas educativas urbanas. En Yubero, S.; Caride, J.A. & Larrañaga, Ed. (edits): Sociedad educadora, sociedad lectora. Cuenca: Ediciones de la Universidad de Castilla-La Mancha., 625-637. Huerta, R. (2015). La ciudad y sus docentes. Miradas desde el arte y la educación. Barcelona: UOC. Imbernón, Fernando (2002): cinco ciudadanías para una nueva educación. Barcelona: Graó. interea: todos os materiais do proxecto interea /Deputación da Coruña) dispoñibles na biblioteca. Klinenberg, E. (2021). Palacios del pueblo. Políticas para una sociedad más igualitaria. Capitan Swuing. Lipovetsky, Gilles & Serroy, J. (2010): La cultura-mundo. Respuesta a una sociedad desorientada. Barcelona: Anagrama. Martínez, J. (2014). La ciudad como contenido del curriculum. En Cuadernos de Pedagogía, 447, 81-83. Merino, A. & Plana, J. (2007): La ciudad educadora: aportaciones para una nueva política educativa local. Barcelona: Ediciones del Serbal. Novella, Ana & Alcántara, Antonio (2022). Voces con esencia. Para una animación sociocultural posicionada. Octaedro, Barcelona. Novella, Ana & Sabariego, M. (2023). Participación de la infancia. Oportunidades para avanzar como comunidad. Graó, Barcelona. Reyes, J.; Castro, E.; Noguera, P. (2017): L avida como centro: arte y educación ambiental. Editorial Univesitaria: México. Rius-Ulldemolins, J. )2016). Treinta años de políticas culturales en España. PUV: Valencia. Santos, Miguel Angel & Lorenzo, Mar (2001): A construción educativa da cidade: unha perspectiva transversal. Santiago: Concello de Santiago. Shaheed, F. (2021). Acciones culturales para impulsar la igualdad de género en las ciudades y territorios. UCLG. En: www.agenda21culture.net Segovia, Ch e outros (2015). Espacios para la innovación, la creatividad y la cultura. Valencia: PUV, Universitat de Valencia. Sola, Belén (coord). Exponer o exponerse. La Catarata. www.xerfa.gal Valle, Josemi (2017): La razón también tiene sentimientos. Culbuks. Valle, Josemi: (2022). Leer para sentir mejor. Alvarellos. Yubero, Santiago; Caride, José Antonio; Pose, Héctor & Larrañaga, Elisa (2016): Educación Social y Alfabetización Lectora. Síntesis: Madrid. |
|
Bibliografía complementaria |
Caride, J. A; Pose, H. (2021). Educar la palabra con vocación cívica, pedagógica y social. Revista Pedagogía Social |
Ao longo do cadrimestre, iremos achegando múltiples materiais (unidades didácticas, novidades biliográficas, reportaxe de prensa, videos...) que entendemos de interese para o alumnado. |
|