Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Análise de datos |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Análise de datos | Código | 652G04033 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
A5= Coñecer e integrar os fundamentos metodolóxicos para a investigación en Logopedia. A8= Coñecer os fundamentos do proceso de avaliación e diagnóstico. A10= Realizar a avaliación das alteracións da linguaxe nos trastornos específicos do desenvolvemento da linguaxe: trastorno específico da linguaxe, retrasos da linguaxe, trastornos fonéticos e fonolóxicos; os trastornos da comunicación e a linguaxe asociados a déficit auditivos e visuais, o déficit de atención, a deficiencia mental, o trastorno xeneralizado do desenvolvemento, os trastornos do espectro autista, a parálise cerebral infantil e as plurideficiencias; os trastornos específicos da linguaxe escrita; as discalculias; as alteracións no desenvolvemento da linguaxe por deprivación social e as asociadas a contextos multiculturais e plurilingüismo; os trastornos da fluidez da fala; as afasias e os trastornos asociados; as disartrias; as disfonías; as disglosias; as alteracións da linguaxe no avellentamento e os trastornos dexenerativos; as alteracións da linguaxe e a comunicación en enfermidades mentais; o mutismo e as inhibicións da linguaxe; as alteracións das funcións orais non verbais: deglución atípica, disfagia e alteracións tubáricas. A9= Coñecer e aplicar os modelos, técnicas e instrumentos de avaliación. A11= Redactar un informe de avaliación logopédica. A12= Realizar unha avaliación tras a intervención. A22= Saber deseñar, programar e avaliar a actuación logopédica. A23= Coñecer, aplicar e valorar criticamente as técnicas pedagóxicas, así como os recursos metodolóxicos e didácticos para o ensino da linguaxe. A26= Adquirir un coñecemento práctico para a avaliación logopédica. A31= Adquirir o desenvolvemento os recursos persoais para a intervención: habilidades sociais e comunicativas, habilidades profesionais, avaliación da propia actuación profesional, técnicas de observación, técnicas de dinamización ou toma de decisións. A32= Utilizar tecnoloxías da información e da comunicación. | A5 A8 A9 A10 A11 A12 A22 A23 A26 A31 A32 |
||
B1= Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. B2= Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. B7= Capacidade de análise e síntese. B8= Capacidade de observar e de escoitar de forma activa. B9= Capacidade de organizar e planificar. B11= Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. B12= Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. B13= Coñecer e manexar as novas tecnoloxías da comunicación e da información. B16= Resolver problemas de forma efectiva. B17= Saber expresarse en público. B19= Ter compromiso ético. B20= Ter iniciativa e espírito emprendedor. B21= Tomar decisións con autonomía e responsabilidade. B22= Traballar de forma autónoma con iniciativa. B23= Traballar de forma colaborativa. B24= Traballar en equipo e, de ser o caso, de forma interdisciplinar | B1 B2 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B16 B17 B19 B20 B21 B22 B23 B24 |
||
C1= Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. C2= Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. C3= Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. C6= Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. C8= Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | C1 C2 C3 C6 C8 |
|