Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Saúde |
Grao en Terapia Ocupacional |
Asignaturas |
Métodos informáticos para persoas con discapacidade |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Métodos informáticos para persoas con discapacidade | Código | 653G01209 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
BLOQUE I | Contidos teóricos |
Tema 1. Productos de apoio en TIC | 1.1 Concepto de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións (TIC). 1.2 A sociedade da información. 1.3 Deseño universal y fenda digital. 1.4 O papel das TIC na vida diaria. 1.5 Norma UNE ISO 9999:2017. 1.6 Clasificación productos de apoio. 1.7 Productos de apoio para a comunicación e l información. 1.8 Ratóns, teclados, software entrada, software salida, dispositivos alternativos de entrada, productos de apoio para la comunicación cara a cara. |
Tema 2. Accesibilidade en TIC |
2.1 Concepto de accesibilidade. 2.2 Accesibilidade na web: Accesibility Guidelines 2.1. 2.3 Norma UNE EN 301549V2.1.2:2019. 2.4 Nivel de conformidade dunha páxina web. 2.5 Claves para determinar unha páxina web fiable. 2.6 Accesibilidade segundo o sistema operativo. |
Tema 3. Ferramentas de Microsoft 365 |
3.1 Uso das diferentes ferramentas 365 e a aplicabilidade no día a día. |
Tema 4. Novas tendencias en sistemas de acceso ao ordenador |
4.1 Acceso ao ordenador. 4.2 Programación visual con Scratch. 4.3 Chips e placas. 4.4 MakeyMakey. 4.5 Micro:bit. 4.6 Adafruit Playground. |
Tema 5. Uso do teléfono móbil e Tablet | 5.1 Aplicacións de accesibilidade do sistema Android. 5.2 Aplicacións de accesibilidade do sistema iOS. 5.3 Aplicacións para promover os hábitos de vida saudable e as actividades da vida diaria. 5.4 Proxectos nacionais e internacionais asociados as TIC dende unha perspectiva ocupacional. |
Tema 6. Realidad virtual | 6.1 Concepto y tipos de realidad virtual. 6.2 Recursos y materiales que implica el uso de realidad virtual. 6.3 La realidad virtual desde terapia ocupacional. 6.4 Aplicaciones comerciales de realidad virtual. 6.5 Realidad aumentada y posibles diferencias. |
Bloque II | Contidos básicos multimedia en Terapia Ocupacional |
Tema 1. Imaxe dixital | 1.1 A imaxe dixital e as súas características. 1.2 Formatos gráficos. Sistemas e tamaños de almacenamento. 1.3 Tipos de imaxes. 1.4 Ferramentas para a edición de imaxes. |
Tema 2. Audio dixital |
2.1 Audio dixital: definición, formatos e especificacións. 2.3 Ferramentas para a edición de audio. 2.4 Configuración de son e voces. 2.5 Sintetizadores de voz. |
Tema 3. Vídeo dixital |
3.1 Definición vídeo dixital. 3.2 Características do vídeo dixital. 3.3. Formatos do vídeo. 3.4 Conexións. 3.5 Ferramentas para a edición de vídeos. |
Bloque III | Aplicacións para a intervención en terapia ocupacional |
Tema 4. Ferramentas online de ARASAAC | 4.1 Creación de pictogramas, frases con pictogramas, etc. |
Tema 5.Programas para promover a comunicación: Plaphoons e Grid 3 | 5.1 Definición de Comunicador e as súas características. 5.2 Definición de Plaphoons e características. 5.3 Definición de Grid 3 e características. 6.2 Crear un taboleiro de comunicación. |
Tema 6. Scratch | 6.1 Programación visual. Crear un proxecto de acción-reacción. |
|