Teaching GuideTerm Faculty of Tourism |
Grao en Turismo |
Subjects |
Tourist Intermediation and Transport I |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Tourist Intermediation and Transport I | Code | 662G01013 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Supervised projects | A3 A6 A7 A11 A12 A13 A14 A18 A22 A24 A32 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | Realización dun ou varios traballos tutelados relacionados cos bloques de contidos da materia. Valorarase: o axuste do traballo ás instrucións; a calidade formal do traballo; a calidade e creatividade dos contidos do traballo; a amplitude e pertinencia das fontes de información utilizadas. Presentación oral daqueles traballos tutelados indicados polo profesor. Valorarase: o axuste da presentación ás instruccións, a calidade e creatividade dos contidos da presentación, a amplitude e pertinencia das fontes de información empregadas e a calidade das respostas no turno de preguntas que podería seguir á presentación segundo o criterio do profesor. Cando se programen traballos tutelados a realizar en grupo, establécese un máximo de 5 estudantes participantes por grupo. Cando se programen presentacións orais na aula, estas non poderán superar o máximo de 10 minutos por cada traballo tutelado (a criterio do profesor poderanse substituír as presentacións orais na aula pola entrega dun vídeo pre-gravado) A entrega da parte escrita de traballos tutelados realizarase vía moodle. A participación activa e con aproveitamento nas actividades presenciais relacionadas cos traballos tutelados é obrigatoria para o alumnado. |
30 |
Mixed objective/subjective test | A3 A5 A6 A7 A11 A12 A13 A14 A18 A22 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | Consistirá na realización, na data oficialmente establecida, duha proba mixta escrita que recolla os contidos teóricos e prácticos dos diversos bloques temáticos da materia. Criterios de avaliación: coñecemento dos contidos teóricos, capacidade para aplicar os contidos teóricos a casos prácticos, nivel de consecución das competencias incluídas no programa da materia, capacidade de análise e síntese, extensión e precisión do vocabulario, corrección estilística e gramatical. |
60 |
Document analysis | A3 A5 A7 A12 A13 A14 A18 A22 A24 A32 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | Realización dunha ou varias análises de fontes documentais en relación ó contido da materia. Valorarase: o axuste do traballo ás instrucións; a calidade formal do traballo; a calidade e creatividade dos contidos do traballo; a amplitude e pertinencia das fontes de información utilizadas. Cando se programen análises de fontes documentais a realizar en grupo, establécese un máximo de 5 estudantes participantes por grupo. Cando se programen presentacións orais na aula, estas non poderán superar o máximo de 10 minutos por cada análise de fontes documentais (a criterio do profesor poderanse substituír as presentacións orais na aula pola entrega dun vídeo pre-gravado) A entrega da parte escrita de análise de fontes documentais realizarase vía moodle A participación activa e con aproveitamento nas actividades presenciais relacionadas coa análise de fontes documentais é obrigatoria para o alumnado. |
10 |
Assessment comments | |||
OPCIÓN A Alumnado con dedicación completa: asistencia/participación Os criterios de avaliación son os mesmos A nota final da asignatura calcularase da PARTE PRÁCTICA (40%), composta de:
PRUEBA MIXTA (60%):
Para superar a materia é necesario obter Os criterios de puntuación A entrega dos traballos incluidos na parte práctica realizarase exclusivamente a través da plataforma Se a calificación final do alumno/a en primeira Dado que a materia sigue criterios de Os únicos utensilios cos que está Está expresamente prohibido o acceso ó O alumno/a deberá acreditar a súa Segundo establecen as "Normas de Deste xeito, será cualificado como “Non a) Non complete o proceso de avaliación b) Non se presente á proba do período OPCIÓN B Alumnado con recoñecemento de dedicación a Alumnado cunha asistencia/participación Excepto para as datas aprobadas en Xunta Os criterios de avaliación serán idénticos A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa tutora ADI da Facultade de Turismo CONSECUENCIAS DA REALIZACIÓN FRAUDULENTA DE PROBAS E/OU ACTIVIDADES DE AVALIACIÓN A realización fraudulenta de probas e/ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso “0” na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación para a convocatoria. Considerarase que se comete práctica ilícita cando un alumno/a actúa para defraudar ou tentar defraudar os sistemas de comprobación avaliación do rendemento académico así como o incumprimento das normas establecidas polo profesor para a realización de traballos. Considéranse prácticas ilícitas, con carácter meramente enunciativo, actos como os seguintes:
O plaxio, que consiste en utilizar palabras ou ideas doutras persoas e facelas aparecer como propias en calquera elemento avaliado, tamén se considera práctica ilícita. A continuación e con carácter meramente enunciativo descríbense varios exemplos de plaxio:
|
|