Guía DocenteCurso Facultade de Turismo |
Grao en Turismo |
Asignaturas |
Intermediación turística e transporte I |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Intermediación turística e transporte I | Código | 662G01013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Albert Piñole, Isabel (2015). Gestión de viajes, servicios y productos turísticos. Editorial Universitaria Ramón Areces, Madrid. Ameigeiras Martinez, Celia (2014). Comercialización y venta de servicios turísticos. Editorial Síntesis, Madrid. Blasco i Peris, Albert (2015). Transporte turístico. Editorial Sintesis. Madrid Buhalis, Dimitrios y Law, Eric (2001). Tourism Distribution Channels: Patterns, Practices and Challenges. Thomson London Chand, Mohinder y Chauhan,Vinay (2019). Handbook of Research on International Travel Agency and Tour Operation Management. IGI-Global De Borja Solé, Luis y Gomis, Joan Miquel (2009). El nuevo paradigma de la intermediación turística. Editorial Pirámide, Madrid. Del Alcázar Martínez, Benjamin (2002). Los canales de distribución en el sector turístico. Editorial ESIC, Madrid. Dileep,M.R. (2019). Tourism, Transport and Travel Management - 1st Edition. Routledge Férnandez-Villarán Ara, Asunción;Rodríguez Zulaica, Ainara y Pastor Ruiz, Ricardo (2019). Distribución turística. Editorial Sintesis. Madrid Iglesias Tovar, Juan Ramon (2007). Comercialización de productos y servicios turísticos. Editorial Síntesis, Madrid. Mitre Aranda, María (2006). La producción e intermediación turística en el sector de las agencias de viajes. Ediciones de la Universidad de Oviedo, Oviedo. Nieto Rodríguez, Agustín (2016). Dirección y gestión de entidades de intermediación turística. Editorial Sintesis. Madrid Song,Haiyan (2011). Tourism Supply Chain Management. Routledge Syratt,Gwenda (2003). Manual of Travel Agency Practice - 3rd Edition . Routledge |
|
|
Bibliografía complementaria |
Benckendorff, Pierre; Xiang, Zheng y Sheldon,Pauline (2019). Tourism Information Technology. CABI Tourism Texts De Pablo Redondo, Rosana (2004). Las nuevas tecnologías aplicadas al turismo. Editorial Universitaria Ramón Areces, Madrid. Horner,Susan;Swarbrooke,John (2020). Consumer Behaviour in Tourism. Routledge Voleger Ruiz, Carlos y Hernandez Armand, Enrique (2000). El mercado turístico: estructura, operaciones y procesos de producción. Editorial Universitaria Ramón Areces, Madrid. |
|
|