Teaching GuideTerm
Faculty of Philology
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo (a distancia)
 Subjects
   Tourism Marketing
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2023/24
Subject (*) Tourism Marketing Code 662G01016d
Study programme
Grao en Turismo (a distancia)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Second Obligatory 6
Language
Spanish
Teaching method Non-attendance
Prerequisites
Department Empresa
Coordinador
Fernández Fernández, Javier Luis
E-mail
javier.fernandez4@udc.es
Lecturers
Fernández Fernández, Javier Luis
E-mail
javier.fernandez4@udc.es
Web
General description O obxectivo desta materia é proporcionar ao alumno o coñecemento esencial sobre o marketing para que poida aplicalos profesionalmente no sector turístico, desde o campo estratéxico como operativo. Neste sentido, trátase do alumno para coñecer e interiorizar: 1. O papel de marketing na estratexia da empresa turística. 2. As principais técnicas, procesos e funcións de mercadotecnia aplicadas ao sector turístico. 3. Turismo Marketing Instruments Mix: produto, prezo, distribución e comunicación. 4. Os elementos básicos para a preparación do plan de mercadotecnia. 5. Investigación e planificación comercial. O contido da materia está estructurado en tres partes: 1) Conceptos básicos e plan de mercadotecnia; 2) Marketing estratéxico; e 3) mercadotecnia operativa.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes