Teaching GuideTerm 2023/24
Faculty of Tourism
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo (a distancia)
 Subjects
  Hospitality and Catering II
   Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Clinical practice placement A6 A12 A13 A14 A20 A21 A24 A33 A34 B1 B2 B3 B6 B7 C1 C3 Valorarase a participación en foros e/o o visionado, análise e comentario, de vídeos colgados na plataforma Moodle. 10
Objective test A12 A14 A20 A21 B1 B2 B3 A proba escrita de contido teórico-práctico consistirá na resolución de exercicios breves e/ou resposta a cuestións curtas e/ou de resposta múltiple e/ou preguntas de desenvolvemento. 50
Supervised projects A13 A33 A34 B6 B7 C1 C3 Terase en conta na súa valoración: a participación activa, a exposición, a capacidade de recompilación, a capacidade de síntese, a achega persoal, o rigor e a actualización das fontes utilizadas. Tratarase de fomentar o traballo en equipo, polo que o traballo de curso se realizará en grupos de non máis de cinco alumnos. O prazo e o modo de entrega serán de obrigado cumprimento. 40
 
Assessment comments

Avaliación en detalle:

 

Na Primeira Oportunidade dá 1ª Convocatoria:

1) Traballos tutelados 40%

2) Prácticas Clínicas 10%

3) Proba Obxectiva 50%. A Proba Obxectiva, abarcará toda a materia
e consistirá na resolución de exercicios breves, responder a cuestións curtas
e/o de resposta múltiple e/o preguntas de desenvolvemento.

A planificación exposta nesta guía docente supón a aplicación dun
sistema de avaliación continua, polo que a cualificación final obterase dá
avaliación dos Traballos tutelados, dás Prácticas Clínicas e dá Proba
Obxectiva. Non conxunto dás partes (40%, 10% e 50%), ou alumnado deberá obter
unha puntuación mínima de 5 puntos sobre 10. Con todo, non considerarase
superada a materia, se nos Traballos Tutelados non obtense un mínimo de
puntuación de 1,6 sobre 4 puntos totais, ou na Proba Obxectiva non obtense un
mínimo de 2 puntos sobre 5 puntos totais. Non caso de que o alumnado non
realice as Prácticas Clínicas por causa non imputable a él, a Proba Obxectiva
pasaría a ter un peso do 60% e a puntuación mínima esixible sería de 2,4 puntos
de 6 puntos totais. Se non se obtén a puntuación mínima nalgunha das dúas
partes, a cualificación final da materia non poderá ser superior a 4,5 puntos.

“Ao alumnado con dispensa académica de exención de asistencia
(segundo a normativa aplicable), poderánselle asignar actividades alternativas,
titorías específicas ou outras medidas que se consideren oportunas, para non
prexudicar a súa cualificación.”

Na Segunda Oportunidade dá 1ª Convocatoria, e oportunidades de
ulteriores convocatorias
:

Realizarase unha Proba Obxectiva, que consistirá na resolución de
exercicios breves, responder a cuestións curtas e/o de resposta múltiple e/o
preguntas de desenvolvemento, onde a parte práctica correspondente aos
Traballos tutelados terá un peso do 40% e o resto o 60%. Esta proba representará
ou 100% dá nota final. Ou alumnado deberá obter unha puntuación mínima de 5
puntos sobre 10.

Se se acredita ter realizadas e superadas as Prácticas Clínicas no
presente ou precedentes cursos, na Proba Obxectiva, a parte práctica
correspondente aos Traballos tutelados terá un peso do 40%, as Prácticas
Clínicas o 10% e o resto o 50%, debendo obterse no conxunto das partes unha
puntuación mínima de 5 puntos sobre 10 para superar a materia.

O alumnado que non se presente á Proba Obxectiva (independentemente
da convocatoria de que se trate), será cualificado cun "NP" (Non
Presentado), aínda no caso de ter feito, presentado e exposto traballos
tutelados ou outras actividades que computen na avaliación.

Implicacións da fraude académica na realización das probas ou actividades de avaliación: a realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.

Atención á diversidade: a materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar, nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, cos servizos disponíbeis na UDC, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, co/a Titor/a ADI da Facultade de Turismo.

Perspectiva de Xénero: Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...). Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes