Guía DocenteCurso Facultade de Turismo |
Grao en Turismo |
Asignaturas |
Prácticas Externas |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Prácticas Externas | Código | 662G01050 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 24 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Simulación | A1 A3 A4 A6 A7 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A22 A24 A25 A26 A27 A29 A30 A31 A32 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | Informe final do /da titor/a da empresa/ institución: 60% Memoria de Prácticas do /da estudiante: 30% Informe do /da Titor /a Académico: 10% |
100 |
Observacións avaliación | |||
OS/AS ESTUDANTES DEBEN CUMRPRIR COAS SEGUINTES OBRIGAS: Entregar en tempo e forma Responder as Informar a seu /sua titor/a académico/a, de Concertar co Entregar, a Comunicar á Entregar a Cumprir Cumprir A empresa pode Os seguintes feitos terán consideración de faltas moi Ausencia Rendemento baixo ou actitude negativa no Creación de Ante calquera incidencia Honradez académica/implicación de plaxio Ao/áalumno/a que incorra en fraude académica aplicaráselle a sanción correspondente recollida no regulamento disciplinar do estudantado da UDC. Atención á diversidade A materia poderá ser adaptada ao estudantado queprecise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física,visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental).De ser o caso, deberán contactar cos servizos dispoñíbeis na UDC/noCentro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cadacuadrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade deTurismo, dentro do periodo estipulada para cada sesión. Perspectiva de xénero Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia. Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores derespecto e igualdade. No case de detectar situacións de discriminación por razón de xénero, proporanse accións e medidas para corrixilas. |
|