Guía DocenteCurso Facultade de Humanidades e Documentación |
Grao en Xestión Industrial da Moda |
Asignaturas |
Internacionalización da Empresa de Moda |
Fontes de información |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Internacionalización da Empresa de Moda | Código | 710G03025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica | |
Cabrera, A.: “Casos de Gestión Administrativa del Comercio Internacional”. Global Marketing Strategies Jin, B., Cedrola, E. (2016). Fashion brand internationalization. Opportunities and challenges. Palgrave Studies in Practice. Llamazares, O.(2016). Casos de Negociación Internacional. Global Marketing Strategies. Martín, M.A.; Martínez, R. (2014). Manual Práctico de Comercio Exterior. FC Editorial. Roca, J.L.(1994). El arbitraje en la contratación internacional. |
|
Bibliografía complementaria | |
|
|