Guía DocenteCurso Facultade de Humanidades e Documentación |
Grao en Xestión Industrial da Moda |
Asignaturas |
Taller 5: Xestión de Tendencias e Coleccións |
Contidos |
|
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Taller 5: Xestión de Tendencias e Coleccións | Código | 710G03036 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Creatividade, innovación, tendencias e Design&Visual Thinking. | - Conceptos de creatividade e innovación centrados na creación de coleccións de moda. - Introdución aos principios do Design Thinking como guía e soporte durante as diferentes etapas do proceso de creación dunha colección. Punto de partida- : enfoque para comezar a recollida, análise de situación e contexto, definición de necesidades e obxectivos, programación de proxectos. |
2. Introdución á análise de tendencias e coolhunting na industria da moda. | - Que é Coolhunting: de onde vimos e onde estamos. - Innovación, grupos obxectivo, trazabilidade, estilo de rúa e puntos urbanos de moda. - Tendencias e contexto. Tipos de tendencias. - Obxectivo da busca de Tendencias: recursos, fontes e ferramentas. |
3. Design Thinking e Coolhunting. | - Pensamento centrado no usuario. A empatía como ferramenta básica para a innovación. - O moodboard: obxectivos, para que serve, quen traballará con el, cando se usará. - Cómo transferir Tendencias a Moodboard. - Tipos de Moodboard; representar e explicar ideas sobre diferentes aspectos (atmosfera, cor, materiais, texturas, siluetas, etc.) |
4. Metodoloxías de análise de tendencias. | - Detectar, identificar e analizar Tendencias. - Deseño, redacción e presentación dun informe Coolhunting. - Estruturación de ideas e información para a presentación de propostas iniciais de coleccións segundo a análise de tendencias realizadas. |
5. Ferramentas de Coolhunting. | - Selección de recursos de inspiración: onde buscar fontes e ferramentas inspiradoras para o traballo creativo. - Fontes, contornos e experiencias especializadas. - Recursos offline e online. - Ferramentas sociais: influencers e xestión de contidos. |
|