Guía DocenteCurso Facultade de Humanidades e Documentación |
Grao en Xestión Dixital de Información e Documentación |
Asignaturas |
Comportamento Informacional |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | Comportamento Informacional | Código | 710G04005 | |||||||||||||||||||||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||||||||||||||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||||||||||||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | |||||||||||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Departamento | Humanidades |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Descrición xeral | Materia na que se estudian as necesidades de información dos usuarios e o xeito en que buscan e fan uso da mesma en diferentes contextos. Veremos o comportamiento humano tanto individual como colaborativo frente as fontes e canles de información, incluindo a búsqueda activa, pasiva e o uso da información. Distinguiremos conceptos, teorías, modelos teóricos e paradigmas relacionados co comportamiento informacional. Asimesmo, analizaremos o efecto do comportamiento informacional na xestión dos servicios de información e na sociedade. Además, identificaremos los factores y elementos que inciden en el comportamiento informacional y aplicaremos métodos para el estudio de los hábitos en el consumo, acceso y uso de la información. | |||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |
|