Guía DocenteCurso Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol |
Mestrado Universitario en Materiais Complexos: Análise Térmica e Reoloxía (plan 2012) |
Asignaturas |
Fisicoquímica de polímeros |
Competencias do título |
|
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Fisicoquímica de polímeros | Código | 730495011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A5 | Comprender a relación entre a estrutura e as propiedades dos materiais |
B1 | Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 | Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B4 | Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
B8 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo |
B12 | Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo |
B13 | Actitude orientada á análise |
B14 | Capacidade para encontrar e manexar a información |
B18 | Capacidade de abstracción, comprensión e simplificación de problemas complexos |
B21 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|