Teaching GuideTerm Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Subjects |
Character Design |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Character Design | Code | 730529010 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Deseñar personaxes para videoxogos. | AJ7 AJ17 AJ18 AJ19 |
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ6 BJ11 BJ12 BJ14 |
CJ1 CJ2 CJ3 CJ4 CJ5 CJ6 CJ7 CJ8 |
Definir tanto o aspecto como a personalidade e comportamento dos sinalados personaxes. | AJ7 AJ17 |
BJ1 BJ2 BJ11 BJ12 BJ14 |
CJ2 CJ3 CJ4 |
Crear a historia de cada personaxe, a súa evolución e cambio ao longo do videoxogo, así como as interrelacións entre os distintos personaxes. | AJ7 |
BJ1 BJ2 BJ3 BJ5 BJ11 BJ12 BJ14 |
CJ2 CJ3 CJ4 |
Comprender que esa historia determina o comportamento dos personaxes e que o seu deseño será a base para a creación dixital dos mesmos, da súa personalidade e a súa forma de actuar, moverse e comunicarse no xogo. | AJ7 AJ17 AJ18 AJ19 |
BJ2 BJ6 BJ12 BJ14 |
CJ6 CJ7 CJ8 |
Manter a coherencia entre o deseño de personaxes e a narrativa e xogabilidade definidas para o xogo. | AJ7 |
BJ2 BJ3 BJ4 BJ6 BJ11 BJ12 BJ14 |
CJ2 CJ3 CJ4 |
|