Teaching GuideTerm Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Subjects |
Video Game Performance and Optimization |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Video Game Performance and Optimization | Code | 730529018 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Introdución: Motivación e perspectiva global | 1. Motivación 2. Rendemento dun videoxogo: introdución 3. Rendemento en Unreal Engine: Profiling |
Arquitectura dun motor de videoxogos | 1. Introdución 2. Estrutura e funcionamento básico dun videoxogo 3. O bucle principal do xogo (game loop) |
CPU Profiling | 1. Introdución á optimización en CPU 2. Profiling da CPU en Unreal Engine 3. Optimizando o rendemento da CPU 4. Profiling con Intel Vtune Amplifier 5. Rendemento do sistema de almacenamento secundario (disco) |
Gráficos 3D Interactivos. Fundamentos | 1. Introdución 2. Real-time rendering: conceptos básicos 3. Instanciación 4. Culling 5. Luces e sombras 6. Pases de render |
GPU Profiling | 1. Introdución á optimización en GPU 2. Profiling da GPU en Unreal Engine 3. Optimizando o rendemento da GPU 4. Vista de optimización en Unreal Engine (optimization view modes) |
|