Guía DocenteCurso Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Asignaturas |
Desenvolvemento de Personaxes II. Comportamento |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Desenvolvemento de Personaxes II. Comportamento | Código | 730529026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Introdución | Conceptos básicos da animación de personaxes Elementos e assets dun personaxe nun motor de videoxogos |
Control de movementos e accións | Resposta ás interaccións do xogador Execución de accións |
Animación de personaxes | Máquinas de estado Mestura de animacións Sincronización de animacións Animación por capas Retargeting |
Animación de elementos | Uso de sockets Animation Notifys |
Personaxes non xogables | Tipos de personaxes autónomos Comportamento simple de personaxes |
|