Teaching GuideTerm Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol |
Grao en Enxeñaría Mecánica |
Subjects |
Mechanics |
Recommendations |
|
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Mechanics | Code | 730G03026 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Subjects that it is recommended to have taken before | ||||
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously | |||
|
Subjects that continue the syllabus | |||
|
Other comments | |
Coñecementos básicos para abordar con éxito esta materia: Matemáticas · Vectores: compoñentes dun vector, módulo dun vector, operacións con vectores (produto escalar, produto vectorial, produto mixto) · Trigonometría · Cálculo dun determinante · Derivar e integrar as funcións elementais · Ecuacións diferenciais de segunda orde con coeficientes constantes · Calcular os autovalores dunha matriz Física · Diferenza entre magnitudes escalares e vectoriais. · Coordenadas polares, cilíndricas e esféricas. · Vectores de posición, velocidade e aceleración dun punto material. · Diagrama do sólido libre · Resultante e momento resultante dun sistema de forzas · Centro de masas dun corpo xeométrico sinxelo · Forzas conservativas · Calcular o potencial a partir dunha forza e viceversa · Oscilador harmónico libre, amortecido e forzado · Movemento relativo dunha masa puntual · Cálculo das magnitudes dinámicas (cantidade de movemento, momento cinético, enerxía …) nunha masa puntual e un sistema de masas puntuais. Incorporación da Perspectiva de Xénero nesta Materia - Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria incorporarase a perspectiva de xénero nesta materia. - Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. - Tratarase de detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. - Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. |
|