Teaching GuideTerm 2023/24
Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enxeñaría en Tecnoloxías Industriais
 Subjects
  Gas Engineering
   Recommendations

Subjects that it is recommended to have taken before
FÍSICA I/730G04003
QUÍMICA/730G04005
FÍSICA II/730G04009
TERMODINÁMICA/730G04014

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments
De non poder asistir á meirande parte das clases, o alumnado poderá compensar a falta de asistencia coa exposición das cuestións propostas polo profesorado.
Para superar a materia é preciso ter asistido a un mínimo do 80% das clases.
O alumnado que asista a menos do 80% das clases deberá defender algúns dos traballos do curso ante o profesorado, que preguntará sobre os mesmos en relación co temario da materia, co obxecto de analizar a participación real en ditos traballos e a asimilación dos conceptos recollidos no temario.

Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":
a) A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia solicitarase preferentemente en formato virtual ou soporte informático, e poderá realizarse a través de Moodle, en formato dixital, sen necesidade de imprimilos. No caso de se realizar en papel, non se empregarán plásticos, as impresións serán a dobre cara en papel reciclado, e evitarase a impresión de borradores.
b) Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas, socioculturais ou de xénero, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria.

To help achieve an immediate sustainable environment and fulfill the objective of action number 5: "Healthy and sustainable environmental and social education and research" of the "Ferrol Green Campus Action Plan":

The delivery of the documentary work done in this matter:

- It will be requested in virtual format and/or computer support

- It will be done through Moodle, in digital format without the need to print

- If it is necessary to do them on paper:

Plastics will not be used.

Double sided printing will be done.

Recycled paper will be used.

Printing drafts will be avoided.

- The sustainable use of resources and prevention of negative impacts on the natural environment must be carried out

- The importance of ethical principles related to sustainability values ??in personal and professional behavior must be taken into account

- The gender perspective is incorporated into the teaching of this subject (non-sexist language will be used, the bibliography of authors of both sexes will be used, the intervention of students in class will be encouraged...)

- Work will be carried out to identify and modify prejudices and sexist attitudes and the environment will be influenced to modify and promote values ??of respect and equality.

- Situations of discrimination must be detected and actions and measures will be proposed to correct them.

- The full integration of students who, for physical, sensory, psychological or socio-cultural reasons, experience difficulties in accessing appropriate, equal and profitable university life will be facilitated.

As stated in the different application regulations for university teaching, the gender perspective must be incorporated in this subject (non-sexist language will be used, bibliography by authors of both sexes will be used, male and female students will be encouraged to participate in class...). Work will be done to identify and modify prejudices and sexist attitudes and influence the environment to modify them and promote values ??of respect and equality. Situations of discrimination based on gender must be detected and actions and measures will be proposed to correct them.



Para axudar a acadar un ambiente inmediato sostido e cumprir o obxectivo da acción número 5: "Educación e investigación ambiental e social sa e sostible" do "Plan de Acción do Campus Verde de Ferrol":

A entrega dos traballos documentais feitos neste asunto:

- Pedirase en formato virtual e / ou soporte informático

- Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimir

- Se é necesario facelos en papel:

Os plásticos non serán utilizados

As impresións dobre cara realizaranse.

Usarase o papel reciclado.

Evitarase a impresión de borradores.

- Debe realizarse o uso sostenible de recursos e prevención de impactos negativos sobre o medio natural

- Hai que ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais

- A perspectiva de xénero incorpórase á docencia desta materia (usarase a lingua non sexista, a bibliografía dos autores de ambos sexos será utilizada, a intervención na clase dos alumnos será incentivada ...)

- Realizarase o traballo para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase o medioambiente para modificar e promover valores de respecto e igualdade.

- Deben detectarse situacións de discriminación e propoñerán accións e medidas para corrixilos.

- Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria.

Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...). Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.



Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes