Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Competencias / Resultados do título |
Tipo A | Código | Competencias / Resultados do título - Específicas | |
A1 | Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. | ||
A2 | Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. | ||
A3 | Coñecer as correntes teóricas da lingüística e da ciencia literaria. | ||
A4 | Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua galega. | ||
A5 | Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua española. | ||
A6 | Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. | ||
A7 | Coñecer as literaturas en lingua galega, española e inglesa. | ||
A8 | Ter dominio instrumental oral e escrito dunha segunda lingua estranxeira. | ||
A9 | Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. | ||
A10 | Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. | ||
A11 | Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. | ||
A12 | Coñecer os principios teóricos básicos da tradución directa e inversa e ser capaz de poñelos en práctica. | ||
A13 | Coñecer a lingua, a literatura e a cultura latina. | ||
A14 | Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos. | ||
A15 | Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. | ||
A16 | Coñecer a crítica textual e a edición de textos. | ||
A17 | Ter un coñecemento avanzado das literaturas en lingua española. | ||
A18 | Coñecer a historia e a cultura das comunidades hispanofalantes. | ||
A19 | Dominar a gramática da lingua española. | ||
A20 | Coñecer a situación sociolingüística da lingua española. | ||
A21 | Coñecer a variación lingüística da lingua española. | ||
A22 | Coñecer a evolución histórica externa e interna da lingua española. | ||
A23 | Ter coñecementos de terminoloxía e neoloxía. |
Tipo B | Código | Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais | |
B1 | Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. | ||
B2 | Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. | ||
B3 | Adquirir capacidade de autoformación. | ||
B4 | Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. | ||
B5 | Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. | ||
B6 | Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. | ||
B7 | Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. | ||
B8 | Apreciar a diversidade. | ||
B9 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | ||
B10 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
Tipo C | Código | Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. | |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. | |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|