Guía DocenteCurso
Facultade de Humanidades e Documentación
Guía Provisional
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas
 Asignaturas
  Marketing Cultural e da Información
   Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Traballos tutelados A4 C2 C3 C5 C6 C9 C10 O estudante presentará un plan de marketing dun servizo ou producto cultural ou, si así o decide a docente, centrarase nun aspecto concreto deste. 100
 
Observacións avaliación

Os traballos deben ser orixinais e se entregarán -en mano- o día do exame. A profesora establecerá un diálogo co estudiante sobre o
traballo.

Os estudantes con matrícula parcial ou cunha
exención académica de exención de asistencia serán avaliados co mesmo sistema.
No caso de estudiantes con diversidade funcional ou necesidades específicas de
apoio educativo, o sistema de avaliación adaptarase ás súas necesidades, de
acordo coas recomendacións da unidade competente da Universidade en materia de
atención á diversidade e coa normativa aplicable. Universidade da Coruña.

Os estudantes con matrícula parcial ou cunha
exención académica de exención de asistencia deberán poñerse en contacto a primeira semana coa docente para establecer unha liña de actuación.

Segunda oportunidade: os estudantes presentarán en man un traballo que se indicará previamente no Campus virtual. A entrega será o día do exame. A docente falará co estudiante sobre o seu traballo.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes