Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015) |
Subjects |
Inclusive Education: Assessing Reading Ability in Deaf People |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2024/25 | |||||||||||||
Subject | Inclusive Education: Assessing Reading Ability in Deaf People | Code | 652498050 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Introdución: Bases téoricas para a avaliacion da lectura nas persoas con xordeira | Modelos |
Tema 1. As persoas xordas e a lingua escrita Tema 2. Estratexias de lectura e escritura das persoas xordas Tema 3. Fonoloxía e aprendizaxe da lectura en persoas xordas |
Características |
Tema 4. Propostas para a avaliación da lectura do alumnado con xordeira no ensino obrigatorio | 4.1. Nivel de lectura dos estudantes con xordeira no ensino obrigatorio. 4.2. Estratexias que utilizan no acceso á lingua escrita. 4.3. Diferenzas entre os estudantes oíntes, xordos con e sen axudas técnicas. 4.4. Propostas de avaliación e intervención. |
Tema 5. A educación inclusiva do alumnado con xordeira: precisións lingüísticas e metodolóxicas | 5.1. Linguas orais, linguas de signos e linguas escritas. ¿En que lingua/s ensinamos? 5.2. A competencia comunicativa do alumnado con xordeira (L1/L2). ¿En qué lingua/s avaliamos? 5.3. O ensino da lectoescritura ao alumnado xordo. ¿Cómo podemos faciltar o proceso? |
|