Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía |
Asignaturas |
Metodoloxías de investigación orientadas á innovación |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Metodoloxías de investigación orientadas á innovación | Código | 652511205 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Solución de problemas | A11 A13 B1 B3 B5 B9 B10 B12 | A partir da formulación dun problema de investigación, terase que continuar con todas as fases do proceso de investigación científica tendo en conta o explicado ao longo do cuadrimestre. Isto entregarase en forma de dossier. | 100 |
Observacións avaliación | |||
O alumnado que non asiste ao 80% das clases terá que facer o mesmo que o alumnado presencial. En canto árealización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, o/a estudanteserá cualificado/a con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoriacorrespondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce naprimeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súacualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario. A avaliación adiantada rexerase polo mesmo procedemento de avaliación que o especificado na 1ª e 2ª oportunidade aplicable ao alumnado "non asistente". |
|