Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía |
Subjects |
Design and analysis of diagnostic tests |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2024/25 | |||||||||||||
Subject | Design and analysis of diagnostic tests | Code | 652511215 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Document analysis | A6 A11 B5 B7 B11 C1 C6 | Valorarase, a través dunha rúbrica, elaborada expresamente para a avaliación desta metoloxía, atendendo a criterios relativos á riqueza e pertinencia das fontes bibliográficas, á capacidade de síntese, precisión e expresión escrita correcta, e ao correcto emprego das Normas APA 7ª ed. A actividade levarase a cabo en grupos e presentarase como "Introducción" ao estudo de casos que será entregado ao final do cuadrimestre. |
10 |
Objective test | A6 B5 B10 B11 B12 C1 C6 | Valorarase a adquisición dos coñecementos teóricos e prácticos mediante unha proba que poderá incluir preguntas de resposta múltiple, ordenación, resposta breve, discriminación, completar e/ou asociación, ou ben pódese construír con un só tipo dalgunha destas. Os tipos de preguntas seguirán o seguinte sistema de corrección: - Preguntas V/F: unha resposta incorrecta, restará unha resposta correcta. - Preguntas resposta múltiple: aplicarase a fórmula de corrección ao azar (acertos - erros/nº alternativas - 1). - Preguntas resposta curta: valorarase a claridade e a capacidade de síntese e adecuación da respuesta á pregunta formulada. - Preguntas de asociación e completar: cada erro resta a metade dun acerto. Nota importante: Para a superación da metodoloxía “proba obxectiva” é requerido que o estudante obteña un 5. No caso de non acadar esta cualificación, non se terá en conta a avaliación continua. No caso de suspender, na convocatoria da 2ª oportunidad, non se terá en conta a avaliación continua. |
50 |
Case study | A9 B5 B10 B11 B12 C6 | Cada grupo de estudantes traballará con casos ao longo de todo o cuadrimestre. Deberá ir aplicando, de forma progresiva, os coñecementos teórico-prácticos desenvolvidos nas sesións expositivas a problemas reais, que presentará por escrito e de forma oral, e que será valorado a través dunha rúbrica elaborada expresamente para a avaliación desta metodología. Terase en conta a capacidade do alumnado para aplicar os coñecementos teóricos adquiridos, para resolver problemas en entornos novos ou pouco conecidos, a súa integración para formular xuizos e para comunicar as conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan. |
40 |
Assessment comments | |||
REQUERIMENTOS PARA SUPERAR A MATERIA:
MODALIDADES DE AVALIACIÓN
As metodoloxías que se teñan aprobadas na primeira oportunidade non se gardarán para a segunda oportunidade (xullo) do ano en curso. A avaliación adiantada rexerase polo mesmo procedemento de avaliación que o especificado na 1ª e 2ª oportunidade aplicable ao alumnanado "non asistente". |
|