Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía |
Asignaturas |
Tutoría, mentoría e coaching |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Tutoría, mentoría e coaching | Código | 652511216 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A1 A8 B7 B13 | Valórase: Resultados de aprendizaxe Participación activa no grupo Designación de tarefas Traballo en equipo Respecto e colaboración Organización do traballo Actitude, motivación e implicación Produto final ben elaborado |
100 |
Observacións avaliación | |||
Criterios de avaliación Primeira oportunidade. Para aprobar a materia é necesario ter todos os traballos tutelados realizados, entregados e aprobados. A cualificación final será consecuencia dos resultados globais obtidos en todas as actividades de avaliación. A avaliación do alumnado non presencial consistirá na entrega dun traballo sobre os contidos da materia e na realización dunha proba obxectiva. Na presentación do traballo teranse en conta os erros de: formato, redacción, gramática e ortografía. Segunda oportunidade para estudantes asistentes, non asistentes e oportunidade adiantada. Para superar a materia é necesario obter 5 puntos sobre os 10 posibles na proba obxectiva (ponderación 100%), sendo a única actividade de avaliación. Todos os aspectos relacionados coa dispensa académica, a dedicación ao estudo, a permanencia e a fraude académica rexeranse segundo a normativa académica vixente da UDC. |
|