Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Máster Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías |
Subjects |
Psychological Evaluation of Language and Communication Alterations |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2024/25 | |||||||||||||
Subject | Psychological Evaluation of Language and Communication Alterations | Code | 652546003 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Optional | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Seleccionar a documentación bibliográfica necesaria para un traballo de investigación. | AR11 |
BR5 |
CR2 CR3 CR5 |
Distinguir a avaliación cualitativa e cuantitativa en función dos procesos (recepción / expresión) e das dimensións (fonética/fonoloxía, léxico/semántica, morfoloxía, sintaxis, pragmática, discurso). | AR1 AR2 AR9 AR10 |
BR3 BR5 |
CR4 |
Discutir críticamente as publicacións científicas. | AR11 |
BR3 BR4 BR5 |
CR1 CR2 CR3 CR4 CR5 |
Ilustrar adecuadamente os resultados dunha investigación. | AR8 AR11 |
BR1 BR2 BR3 BR4 BR5 |
CR1 CR2 CR3 CR4 CR5 |
Aplicar os modelos, técnicas e instrumentos de avaliación empregados na avaliación da linguaxe oral e escrito | AR1 AR2 AR6 AR9 AR10 |
BR2 BR3 |
CR1 CR4 |
Organizar sesións de avaliación funcional nos trastornos da comunicación e a linguaxe | AR1 AR2 AR6 AR9 AR10 |
BR2 BR3 BR5 |
CR1 CR4 |
Utilizar instrumentos de avaliación e diagnóstico dos trastornos da comunicación e a linguaxe | AR1 AR2 AR6 AR9 AR10 |
BR2 BR3 BR4 BR5 |
CR1 CR4 |
|