Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
Guía Provisional
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
 Asignaturas
  A Avaliación Psicolóxica das Alteracións da Linguaxe e a Comunicación
   Contidos
Temas Subtemas
Principais técnicas de recollida de información na avaliación da linguaxe Obxectivos xerais da avaliación da linguaxe. Aspectos básicos a ter en conta na avaliación da linguaxe.
Principais métodos de avaliación da linguaxe: Historia clínica, entrevista, técnicas de observación, autoinformes, probas estandarizadas. Recollida e análise de mostras de fala
O informe de avaliación.
Avaliación da fala e a linguaxe nas alteracións da fluidez. Métodos de avaliación. Avaliación diagnóstica. Avaliación funcional.
Avaliación do mutismo selectivo e inhibición da linguaxe
Selección das estratexias de avaliación. O proceso xeral de avaliación. Estratexias e instrumentos para a avaliación
Cuestionarios e probas estandarizadas empregados na avaliación do TDAH e dos problemas de lectura asociados. Evaluación xeral: intelixencia, linguaxe e aprendizaxe. Avaliación específica: hiperactividade/impulsividade e atención. Avaliación funcións executivas no TDAH
Probas estandarizadas e métodos de avaliación cualitativa no Trastorno do Desenvolvemento da Linguaxe.

Obxectivos da avaliación do TDL. Importancia da detección temperá. Diagnóstico Diferencial. Técnicas empregadas: mostras de fala, informes e inventarios, probas estandarizadas. O proceso de avaliación da linguaxe no TDL
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes