Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Saúde |
Guía Provisional |
Grao en Terapia Ocupacional |
Asignaturas |
Terapia ocupacional, diversidade funcional e calidade de vida |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Terapia ocupacional, diversidade funcional e calidade de vida | Código | 653G01413 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1.- Entornos saudables e sostibles para o benestar e a calidade da vida da cidadanía. Sostibilidade versus sustentabilidade. Calidade. Diversidade. | Saúde, promoción de saúde, alfabetización de saúde, sostibilidade versus sustentabilidade, dereitos humanos, Rede Iberoamericana de Universidades Promotoras de Saúde, Rede Española de Universidades Promotoras de Saúde, e outros. Calidade. Diversidade. |
Tema 2.- Hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. | Alimentación saudable. Exercicio físico, actividade física e deporte. Benestar psicolóxico. Determinantes sociais de saúde. |
Tema 3.- Entrevista e currículum vitae. |
Entrevista persoal. Currículum vitae. |
Tema 4.- Comunicación verbal e non verbal das persoas nas rutinas cotiás e no eido profesional. | Elementos da comunicación. Comunicación non verbal. Comunicación no eido profesional. |
Tema 5.- Igualdade e diversidade. | Igualdade versus desigualdade. Diversidade e participación. |
Tema 6.- Políticas de igualdade. |
Igualdade de xénero. Violencia de xénero. Saúde e xénero. Discapacidade. |
Tema 7.- Política, relixión e dereitos humanos. | Pensamento ideolóxico. Influencia das políticas e relixións na cotidianeidade. Dereitos humanos. |
Tema 8.- Sexualidade desde terapia ocupacional. | Dimensións da sexualidade. Análise e abordaxe desde terapia ocupacional. Situacións específicas: consideracións. |
Tema 9.- A auga como entorno terapéutico. | A auga como entorno terapéutico. Conceptos, evolución histórica e situación actual. Tipos de centros e usos. Valor terapéutico da auga. Características do entorno acuático e as actividades na auga: factores físicos, psíquicos, sensorio-afectivos, sociais e ocupacionais. O entorno acuático na idade infantil. A auga como elemento facilitador do desenvolvemento. Utilización do medio acuático na atención temperá. Usos da auga e da actividade acuática na idade adulta e a vellez. Usos en diversas condicións de saúde e indicacións terapéuticas. Entorno acuático e traballo en equipo. |
Tema 10 e ss.- Adquisición doutras competencias relacionadas con contidos de actualidade e proxección futura, de exclusivo interese para estudantes de terapia ocupacional, que preferiblemente non fosen impartidos no título e que poden substituír aos presentados neste programa a criterio de cada docente. | Contidos variables en función da actualidade. |
|