Teaching GuideTerm
Faculty of Humanities
Guía Provisional
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas
 Subjects
  Information and Cultural Marketing
   Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Exposición oral apoiada no uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas ao alumnado co fin de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Case study O alumno enfróntase a unha realidade ou problema específico (caso) e deberá aportar unha solución viable.
Document analysis Estudo de documentos de diversa natureza que sirvan de base para o desenvolvemento das actividades do curso.
Supervised projects Metodoloxía para favorecer a aprendizaxe autónoma do alumnado que ten como obxectivo fomentar a capacidade investigadora, o coñecemento da realidade profesional e a aplicación dos coñecementos teóricos. O traballo consistirá nun plan de comercialización dun servizo ou produto cultural ou dunha parte deste.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes