Guía DocenteCurso
Facultade de Humanidades e Documentación
Guía Provisional
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Xestión Industrial da Moda
 Asignaturas
  Estratexias de Promoción na Moda II: Publicidade e Relacións Públicas
   Fontes de información
Bibliografía básica Aaker, D. (1991). Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name. New York: Free Press
Chevalier, M. and Mazzavolo, G. (2008). Luxury Brand Management: A World od Privilege. Jhon Willey and Sons
Garre, O. (2018). Marketing y comunicación de moda, lujo y lifestyle. CEU, Madrid
Graham, B. (2018). Promocionar la moda: comunicación, marketing y publicidad. Promopress
Lea-Greenwood, G. (2013). Fashion Marketing Communications. Wiley
Martínez-Navarro, G. (2017). Marketing y comunicación de moda. ESIC
Mitterfellner, O. (2019). Fashion Marketing and Communication: Theory and Practice Across the Fashion Industry. Routledge
Posner, H. (2016). Marketing de moda. Gustavo Gill

Bibliografía complementaria

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes