Teaching GuideTerm Faculty of Humanities |
Grao en Relacións Internacionais |
Subjects |
Foreign Language I: German |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2024/25 | |||||||||||||
Subject | Foreign Language I: German | Code | 710G05010 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Buscar información específica e comprender textos sinxelos redactados nunha lingua estándar | A2 A10 |
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 |
C1 C2 C6 C9 |
Comprender a descrición de acontecimentos, a expresión de sentimentos e de desexos en textos personais. | B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 |
C1 C2 |
|
Facer fronte á maioría das situacións cotiás que implicaría a estadía nun país extranxeiro. | A2 |
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 |
C1 C2 |
Interactuar espontaneamente (isto é, sen preparación previa) nunha conversa sobre asuntos cotidiás, de actualidade ou de carácter xeral, ou sobre temas de interese persoal ou académico. | A1 A2 |
B2 B6 B7 B10 |
C2 |
Expresar de maneira sinxela, pero cohesionada, experiencias, desexos, opinións, proxectos, e dar razóns e explicacións sobre eles. | A2 |
B7 |
C9 |
Referir unha historia ou o argumento dunha película ou dun libro, e expresar a este respecto reaccións persoais. | A2 |
B6 |
C1 |
Escribir un texto sinxelo e coherente (correos electrónicos, por exemplo) sobre temas de interese académico ou persoal, describindo experiencias e opinións. | A2 |
B7 |
C1 C6 C9 |
|