Topic |
Sub-topic |
Unidade 1: Und was machst du? |
-Presentarse, falar sobre o pasado, quedar, , fundamentar algo, falar do tempo de lecer e de actividades, entender unha páxina web, presentar un restaurante.
-O xenitivo: nome + s, o Perfekt, frases subordinadas con weil |
Unidade 2: Nach der Schulzeit |
-Comprender relatos sobre a época escolar, falar sobre a época escolar, escribir comentarios, entender un programa de radio, falar sobre experiencias, dicir a propia opinión, presentar algo, comprender informacións sobre un sistema educativo, falar de tipos de escola.
-Verbos modais en Präteritum, artigo, posesivos en dativo |
Unidade 3: Immer online? |
-Falar de vantaxes e desavantaxes, formular comparacións, facer unha entrevista, comprender opinións en textos, expresar a propia opinión, falar sobre filmes, entender descricións de filmes, describir un filme, comprender e escribir comentarios sobre filmes.
-Adxectivos: comparativo e superlativo, comparacións con als e wie, frases subordinadas con dass. |
Unidade 4: Große und kleine Gefühle |
-Falar sobre sentimentos, felicitar, dar as grazas, expresar ledicia ou pesar. falar sobre un suceso ou un evento, entender e escribir blogs.
-Frases subordinadas con wenn, verbos reflexivos. |
Unidade 5: Leben in der Stadt |
-Entender unha entrevista de traballo, preguntar por cousas, entender conversas en bancos e na administración, preguntar por algo educadamente, seguir un tour pola cidade, describir unha cidade.
-Adxectivos con artigo determinado, preposicións ohne + acusativo e mit + dativo, Konjunktiv II: könnte |
Unidade 6: Arbeitswelten |
-Ter unha conversa no portelo de venda de billetes, falar sobre ofertas de lecer, sacar informacións dun texto, presentar persoas, expresar aspiracións laborais, escribir sobre o traballo ideal, preparar unha conversa telefónica, chamar por teléfono, transmitir informacións dun texto.
-Adxectivos despois do artigo indeterminado, werden |