Teaching GuideTerm Faculty of Humanities |
Grao en Relacións Internacionais |
Subjects |
Foreign Language III: French |
Learning aims |
Identifying Data | 2024/25 | |||||||||||||
Subject | Foreign Language III: French | Code | 710G05051 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Buscar información específica e comprender textos de nivel b1/b2 redactados na lingua estándar. | A1 A10 |
B5 B7 |
C1 C2 |
Comprender a descrición de acontecimentos, a expresión de sentimentos e de desexos en textos personais de nivel b1/b2. | A1 A10 |
B5 B7 |
C1 C2 |
Facer fronte en intercambios linguísticos á maioría das situacións cotidiás que implicaría a estancia nun país extranxeiro a nivel b1/b2. | A1 A10 |
B5 B7 |
C1 C2 |
Participar espontáneamente (isto é, sen preparación previa) nunha conversación sobre asuntos cotidiáns, de actualidade o de carácter xeral, ou sobre temas de interés personal ou académico a nivel b1/b2. | A1 A10 |
B5 B7 |
C1 C2 |
Expresar de manera sinxela, pero cohesionada, experiencias, desexos, opinións, proxectos e dar razóns e explicacións sobre eles a nivel b1/b2. | A1 A10 |
B5 B7 |
C1 C2 |
Referir una historia o argumento de una película, de un libro y expresar reacciones personales sobre este aspecto a nivel b1/b2. | A1 A10 |
B5 B7 |
C1 C2 |
Redactar textos coherentes (correos electrónicos, cartas, informes) sobre temas de actualidade internacional a nivel b1/b2. | A1 A10 |
B5 B7 |
C2 |
|