|
Tipo A
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Específicas |
| |
A1 |
Recoñecer distintos niveis de organización nos sistemas vivos. Identificar organismos. |
| |
A2 |
Identificar evidencias paleontolóxicas. |
| |
A3 |
Obter, manexar, conservar e observar especímenes. |
| |
A4 |
Analizar e caracterizar mostras de orixe humana. |
| |
A5 |
Catalogar, avaliar e xestionar recursos naturais. |
| |
A6 |
Realizar análises filoxenéticos. |
| |
A7 |
Illar, analizar e identificar biomoléculas. Identificar e utilizar bioindicadores. |
| |
A8 |
Avaliar actividades metabólicas. |
| |
A9 |
Identificar e analizar material de orixe biolóxica e as súas anomalías. |
| |
A10 |
Manipular material xenético, realizar análise xenética e levar a cabo asesoramento xenético. |
| |
A11 |
Realizar o illamento e cultivo de microorganismos e virus. |
| |
A12 |
Desenvolver e aplicar produtos e procesos de microorganismos. |
| |
A13 |
Deseñar e aplicar procesos biotecnolóxicos. |
| |
A14 |
Realizar cultivos celulares e de tecidos. |
| |
A15 |
Realizar bioensaios e diagnósticos biolóxicos. |
| |
A16 |
Levar a cabo estudos de produción e mellora animal e vexetal. |
| |
A17 |
Analizar e interpretar o comportamento dos seres vivos. |
| |
A18 |
Muestrear, caracterizar e manexar poboacións e comunidades. |
| |
A19 |
Deseñar modelos de proceso biolóxicos. |
| |
A20 |
Describir, analizar, avaliar e planificar o medio físico. |
| |
A21 |
Avaliar o impacto ambiental. Diagnosticar e solucionar problemas medioambientais. |
| |
A22 |
Xestionar, conservar e restaurar poboacións e ecosistemas. |
| |
A23 |
Desenvolver e aplicar técnicas de biocontrol. |
| |
A24 |
Deseñar experimentos, obter información e interpretar os resultados. |
| |
A25 |
Dirixir, redactar e executar proxectos en Bioloxía. |
| |
A26 |
Desenvolver e implantar sistemas de xestión relacionados coa Bioloxía. |
| |
A27 |
Capacidade de impartir coñecementos de Bioloxía. |
| |
A28 |
Capacidade para o manexo de instrumentación científica. |
|
Tipo B
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais |
| |
B1 |
Aprender a aprender. |
| |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
| |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
| |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
| |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
| |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
| |
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
|
Tipo C
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
| |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
| |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
| |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |