|
TypeA
|
Code |
|
| |
Job guided |
| |
AJ1 |
Coñecemento físico-químico do medio oceánico e costeiro |
| |
AJ2 |
Coñecemento da diversidade de organismos mariños e as súas estratexias adaptativas |
| |
AJ3 |
Coñecemento e comprensión das interaccións dos organismos mariños e os ecosistemas mariños e costeiros |
| |
AJ4 |
Coñecemento e procura do potencial interese económico e biotecnológico dos organismos mariños |
| |
AJ5 |
Coñecemento dos principios de explotación e sustentabilidade do medio mariño e planificación e supervisión da súa xestión |
| |
AJ6 |
Coñecemento, identificación e avaliación da calidade ambiental do medio mariño e da lexislación vixente. Dirección de consultorías ambientais |
| |
AJ7 |
Catalogación, avaliación, conservación, restauración e xestión de áreas mariñas e litorais protexidos. Elaboración, asesoramento legal e execución de plans de ordenación do litoral |
| |
AJ8 |
Coñecemento e manexo da metodoloxía de investigación, das técnicas de mostraxe e instrumentais e de análises de datos aplicados ao medio mariño |
| |
AJ9 |
Coñecementos de institucións, organismos e lexislación relacionados co medio mariño e os seus recursos empresariais e económicos |
| |
AJ10 |
Inspección e asesoramento técnico na avaliación, explotación e xestión de pesqueiras, extracción de recursos e instalacións de acuicultura |
| |
AJ11 |
Estudos de dinámica poboacional, mellora xenética e selección de stocks en pesqueiras, acuicultura e programas de repoboación |
| |
AJ12 |
Control de calidade e seguridade de alimentos e de produtos de transformación e biotecnológicos de orixe mariña |
| |
AJ13 |
Divulgación de coñecementos da bioloxía e o medio mariños: programas de formación e docencia; planificación e dirección de acuarios, museos, centros de interpretación ambiental, parques naturais e espazos naturais protexidos |
| |
AJ14 |
Elaboración, discusión, interpretación, asesoramento e peritaje de informes científico-técnicos, éticos, legais e socioeconómicos relacionados co ámbito mariño e pesqueiro |
| |
AJ15 |
Xestión de actividades de lecer e turismo no medio mariño e litoral |
|
TypeB
|
Code |
|
| |
Job guided |
| |
BJ1 |
Desenvolvemento das capacidades comprensivas, de análises e sínteses. |
| |
BJ2 |
Utilización de criterios e métodos científicos na formulación e resolución de problemas aplicando os coñecementos adquiridos. |
| |
BJ3 |
Desenvolvemento de capacidades para aplicar coñecementos a contornas novas, especialmente en contextos multidisciplinares |
| |
BJ4 |
Desenvolvemento da capacidade de razoamento crítico e autocrítico. |
| |
BJ5 |
Desenvolvemento das capacidades de traballo en equipo, enriquecidas pola pluridisciplinariedad. |
| |
BJ6 |
Procura, análise e integración de información a partir de diferentes fontes e capacidade para a súa interpretación e avaliación. |
| |
BJ7 |
Aprendizaxe de diversas técnicas e métodos analíticos tanto no medio natural como no laboratorio |
| |
BJ8 |
Desenvolvemento de habilidades no manexo e tratamento de ferramentas, matemáticas, estatísticas e informáticas |
| |
BJ9 |
Desenvolvemento da capacidade para actualizar o coñecemento de forma autónoma. |
| |
BJ10 |
Desenvolvemento das habilidades de comunicación e discusión de formulacións e resultados. |
| |
BJ11 |
Desenvolvemento da habilidade de elaboración, presentación e defensa de traballos e informes técnicos. |
| |
BJ12 |
Desenvolvemento da curiosidade científica, da iniciativa e a creatividade. |
| |
BJ13 |
Desenvolvemento das capacidades de reflexión sobre responsabilidades sociais e éticas. |
| |
BJ14 |
Desenvolvemento de habilidades para a divulgación de ideas en contextos tanto académicos como non especializados. |
| |
BJ15 |
Entendemento da proxección social da ciencia. |
| |
BJ16 |
Falar ben en público |
|
TypeC
|
Code |
|
| |
Compound |
| |
CC1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| |
CC2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
| |
CC3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| |
CC4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| |
CC5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
| |
CC6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| |
CC7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| |
CC8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |