Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Ciencias. Tecnoloxías e Xestión Ambiental (plan 2012)
 Asignaturas
  Legislación. Regulación y Gestión
   Evaluación
Metodologías Competéncias Descripción Calificación
Estudio de casos B2 B3 B8 C1 C7 C10 Corrección de los casos y actividades propuestas por el profesor, y posterior puesta en común en el aula. 10
Presentación oral B2 B3 C1 Valoración de la profundidad y calidad del trabajo, de las metodologías de apoyo en la exposición y de la claridad y precisión de la exposición. 30
Análisis de fuentes documentales B6 C1 Valoración de la precisión y del acierto en el manejo de las fuentes de información. 10
Prueba objetiva A1 A19 A21 B4 B5 B6 C2 C4 Prueba tipo test que tendrá lugar en cada uno de los módulo de la asignatura. 50
 
Observaciones evaluación
Levarase a cabo a través da valoración dunha memoria xeral que será presentada polo alumno, o traballo realizado en todas as actividades do aula e a cualificación das probas realizadas.

Requisito sine qua non para superar a asignatura é a asistencia ás clases impartidas.
Aspectos de avaliación:
- Asistencia ás clases (excluinte)
- Resolución de cuestións prácticas plantexadas
- Resolución de cuestións orais e participación en discusións na clase
- Escritura, exposición e defensa dos traballos escritos encargados
- Probas obxetivas (tests e cuestionarios)

A valoración do traballo realizarase atendendo aos seguientes criterios:
- Ao longo do curso evaluarase a actitude e participación
- Na avaliación teranse en conta os aspectos formais para a resolución dos problemas plantexados, claridade nas exposicións e capacidade de defensa dos argumentos presentados no traballo escrito.
- Correctas análises das variables ambientais, en extensión e profundidade, e análise das súas interrelacións.
- Calidade na redacción e presentación sintética da información.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes