Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Ciencias, Tecnoloxías e Xestión Ambiental (plan 2012)
 Asignaturas
  Química Sostible
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Química Sostible Código 610500021
Titulación
Mestrado Universitario en Ciencias, Tecnoloxías e Xestión Ambiental (plan 2012)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Química
Coordinación
Martinez Cebeira, Montserrat
Correo electrónico
monserrat.martinez.cebeira@udc.es
Profesorado
Martinez Cebeira, Montserrat
Correo electrónico
monserrat.martinez.cebeira@udc.es
Web
Descrición xeral A química sostible fundamentase no diseño de productos e procesos químicos que reduzcan ou eliminen o uso e xeneración de sustancias peligosas. Nesta materia se presentarán os principios, fundamentos e algúns exemplos de aplicacións da química sostible Os obxetivos xerais desta materia son: – Definir a química sostible e dar unha visión dos desenrolos históricos que deron lugar ao desenrrolo da química verde e outros descubrimentos asociados. – Establecer os principios da química sostible e definir na práctica da química os procesos asociados á química sostible. – Definir as ferramentas e as áreas xenerais da química sostible. – Recoñecer la toxicidade/peligro como unha propiedade física/estructural que poida ser diseñada e manipulada. – Presentar exemplos de aplicación da química verde. – Familiarizarse coas tendencias actuais da química sostible.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos. En principio, os contidos se mantiñen na súa totalidade. 2. Metodoloxías * Metodoloxías docentes que se mantiñen As metodoloxías se mantendrán, pero se levarán a cabo en "modo en línea", é dicir, utilizando as ferramentas TIC dispoñibles para a institución. No caso de que parte do alumnado non poida conectarse e seguir as clases en tempo real, se utilizarán medios asíncronos (correo electrónico, grabacións das sesións expositivas, tutoriais máis personalizados ...). * Metodoloxías docentes que cambian As pruebas obxetivas serán probas en líña que se llevarán a cabo utilizando Moodle ou ferramientas equivalentes, faciendo un seguimento a través da plataforma Teams. 3. Mecanismos de atención personalizada a os alumnos. O alumnado recibirá tutorías a través da plataforma Teams ou por correo electrónico corporativo. 4. Modificacións na evaluación. Se todo o alumnado poidera continuar coa ensinanza en "modo en líña" sin dificultade, se evaluará do mesmo xeito que na ensinanza presencial na aula. O alumnado que non poida seguir actividades sincrónicas en líña serán evaluados por actividades equivalentes realizadas de forma asíncrona. * Observacións de evaluación: Ningunha. 5. Modificacións na bibliografía ou webgrafía. Sen cambios na bibliografía/webgrafía.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes