Metodoloxía da investigación e ferramentas de investigación (idioma)
Datos Identificativos
2020/21
Asignatura (*)
Metodoloxía da investigación e ferramentas de investigación (idioma)
Código
612447307
Titulación
Mestrado Universitario en Dereito: Estudos da Unión Europea (Plan 2017)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
3
Idioma
Francés
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Dereito Privado Dereito Público Letras
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral
[FRANCÉS] A materia está dirixida a estudantes que por motivos académicos ou profisionais deben traballar habitualmente con documentación xurídica redixida en francés.
Para cursar con aproveitamento a materia é preciso pusuir un nivel B1+/B2 en lingua francesa.
Durante as aulas presenciais, de carácter exclusivamente práctico e impartidas en francés, ofreceranse diversas ferramentas e recursos para mellorar e profundizar as principais detrezas lingüísticas e estratexias comunicativas propias do ámbito do dereito en xeral e das relacións europeas e internacionais en particular, privilexiando a busca de información e a comprensión lectora.
[FILOSOFIA] El predominio tradicional de la enseñanza puramente teórica y conceptual en las diferentes materias que componen la licenciatura en Derecho, unido a la inexistencia de asignaturas metodológicas en la mayor parte de los planes de estudio que se imparten actualmente en las facultades españolas, facilita que se produzca un cierto vacío en la formación de los estudiantes, específicamente en lo que se refiere a sus capacidades y habilidades para el análisis de problemas jurídicos concretos y, en definitiva, para la investigación, incluso a nivel elemental.
[GALEGO] Formación de alumnado que por motivos académicos ou profesionais deben traballar habitualmente con documentos xurídicos redactados en galego.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
*Metodoloxías docentes que se modifican
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
4. Modificacións na avaliación
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías