TypeA
|
Code |
|
|
Research guided |
|
AR1 |
CE 1 - Resolución de problemas derivados da unión económica e monetaria |
|
AR2 |
CE 2 - Claves da libre circulación de persoas, servizos e capitais |
|
AR3 |
CE3 -Coñecemento dos distintos estatutos xurídicos persoais fundados na nacionalidade |
|
AR4 |
CE4 - Resolución de problemas derivados dos usos e aproveitamentos dos mares e dos recursos pesqueiros. |
|
AR5 |
CE5 - Coñecemento dos ámbitos materiais nos que existe unha primacía do Dereito da Unión Europea: consumo; Dereito industrial; Dereito da competencia; Dereito de sociedades; Dereito das telecomunicacións; espazo de liberdade, seguridade e xustiza. |
|
AR6 |
CE 6 - Coñecemento dos sistemas de recursos e procedementos xudiciais comunitarios |
|
AR7 |
CE 7 - Manexo solvente dos sistemas de captación e xestión de recursos comunitarios. |
|
AR8 |
CE 8 - Coñecemento das políticas de xénero da Unión Europea. |
|
AR9 |
CE 9 - Capacidade para ponderar o valor atribuído ao recoñecemento dos dereitos sociais no ámbito do proceso de integración supranacional |
|
AR10 |
CE 10 - Coñecemento dos dereitos e deberes das rexións no marco comunitario, así como o carácter evolutivo do proxecto comunitario |
|
AR11 |
CE 11 - Coñecemento das vías de participación, nacionais e comunitarias, dos entes subestatais en asuntos comunitarios, con especial atención ao modelo autonómico español |
|
AR12 |
CE 12 - Coñecer a regulación da liberdade de pensamento, conciencia e relixión no ámbito comunitario, así como a xurisprudencia do Tribunal Europeo de Dereitos Humanos (TEDH) nestos ámbitos. |
TypeB
|
Code |
|
|
Research guided |
|
BR1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BR2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
BR3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
BR4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
|
BR5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que deberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
|
BR6 |
CG1 - Coñecemento das institucións da Unión Europea e da vías de acceso ante elas dos cidadáns e das persoas xurídicas |
|
BR7 |
CG2 - Coñecemento das áreas xeográficas e dos aspectos materiais nos que se desenvolve a acción exterior da Unión Europea |
|
BR8 |
CG3 - Manexo solvente da información sobre a UE e dos portais xurídicos e de información da Unión Europea |
|
BR9 |
CG4 - Comprensión do pasado xurídico común europeo |
TypeC
|
Code |
|
|
Research guided |
|
CR1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CR2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CR3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CR4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CR5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CR6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CR7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CR8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |