Type A
|
Code |
Study programme competences / results - Specific |
|
A1 |
Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica. |
|
A2 |
Analizar a dimensión económica do turismo |
|
A3 |
Comprender o carácter dinámico e evolutivo do turismo e da nova sociedade do lecer. |
|
A4 |
Coñecer as principais estruturas político-administrativas turísticas. |
|
A5 |
Converter un problema empírico nun obxecto de investigación e elaborar conclusións. |
|
A6 |
Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. |
|
A7 |
Recoñecer os principais axentes turísticos. |
|
A8 |
Avaliar os potenciais turísticos e a análise prospectivo da súa explotación. |
|
A9 |
Analizar, sintetizar e resumir criticamente a información económico-patrimonial das organizacións turísticas. |
|
A10 |
Xestionar os recursos financeiros. |
|
A11 |
Definir obxectivos, estratexias e políticas comerciais. |
|
A12 |
Dirixir e xestionar (management) os distintos tipos de entidades turísticas. |
|
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
|
A14 |
Comprender o marco legal que regula as actividades turísticas. |
|
A15 |
Traballar en inglés como lingua estranxeira. |
|
A16 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha segunda lingua estranxeira. |
|
A17 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha terceira lingua estranxeira. |
|
A18 |
Identificar e xestionar espazos e destinos turísticos. |
|
A19 |
Xestionar o territorio turístico de acordo cos principios de sustentabilidade. |
|
A20 |
Coñecer o procedemento operativo do ámbito de aloxamento. |
|
A21 |
Coñecer o procedemento operativo do ámbito de restauración. |
|
A22 |
Coñecementos a adquirir no ámbito dos procedementos operativos das empresas de intermediación. |
|
A23 |
Analizar os impactos xerados polo turismo. |
|
A24 |
Utilizar e analizar as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) nos distintos ámbitos do sector turístico. |
|
A25 |
Comprender un plan público e as oportunidades que se derivan para o sector privado. |
|
A26 |
Planificar e xestionar os recursos humanos das organizacións turísticas. |
|
A27 |
Comprender o funcionamento dos destinos, estruturas turísticas e os seus sectores empresariais no ámbito mundial. |
|
A28 |
Coñecer os obxectivos, a estratexia e os instrumentos públicos da planificación. |
|
A29 |
Traballar en medios socioculturais diferentes. |
|
A30 |
Coñecer as principais iniciativas de posta en valor do patrimonio cultural |
|
A31 |
Comprender as características da xestión do patrimonio cultural. |
|
A32 |
Detectar necesidades de planificación técnica de infraestruturas e instalacións turísticas. |
|
A33 |
Creatividade. |
|
A34 |
Iniciativa e espírito emprendedor. |
|
A35 |
Motivación por calidade. |
Type B
|
Code |
Study programme competences / results - Basic / General |
|
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
|
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
|
B3 |
Resolución de problemas. |
|
B4 |
Razoamento crítico. |
|
B5 |
Compromiso ético. |
|
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
|
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
Type C
|
Code |
Study programme competences / results - Transversal / Nuclear |
|
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |