Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2019)
 Asignaturas
  Adquisición e ensino do inglés
   Contidos
Temas Subtemas
1. A Lingüística Aplicada e o ensino do inglés
Descripción:
Introdución ao curso. Prestarase atención a definicións de conceptos craves, e farase un breve repaso das principais disciplinas que se poden encadrar dentro da mesma.
1.1. Introducción: O aprendizaje e a adquisición dunha segunda lingua. Definicións.
1.2. Repaso da historia do estudo da adquisición dunha segunda lingua.
Teorías: Behaviorism, Universal Grammar, Krashen and the Monitoring Hypothesis, Input and Interaction, Social models, Cognitivism, Competence, Performance and Communicative Competence, Interlanguage, CLIL.
Temas: A motivación; etapas do aprendizaje; os errores e a sua corrección; as clases sociais e os xéneros; a idade (período crítico) e o desenrolo das competencias.
2. Cuestións de relevancia actual no Ensino do Inglés como Lingua Estranxeira.
Descrición
Esta unidade servirá para familiarizar ao alumnado sobre as últimas tendencias no ensino do inglés con especial referencia á aproximación comunicativa. A continuación, presentaranse as achegas máis importantes do Marco Común Europeo con especial énfase nos distintos descriptores de referencia para cada unha das destrezas. Presentarase o Portfolio Europeo das Linguas.
2.1. Novas tendencias e aproximacións ao ensino do inglés.
2.2. A adquisición da primeira e da segunda lingua: factores e teorías.
2.3. O Marco Común Europeo para o ensino das linguas estranxeiras.
2.4. O Portfolio Europeo das Linguas (PEL)
3. A Investigación na Adquisición e Ensino dunha Segunda Lingua.
Descrición
Daranse pautas para realizar investigación de carácter empírico no campo da adquisición e aprendizaxe do inglés. Enfoque especial no uso de bibliografía especializada, instrumentos de investigación e análise de datos.
3.1. Introducción.
3.2. A planificación dun proxecto de investigación.
3.3. Temas: A motivación; etapas de aprendizaxe; Interlanguage; os errores e a sua corrección; As clases sociais e os xéneros; a idade (período crítico) e o desenrolo das competencias. Factores sociais na adquisición dunha segunda lingua; os xéneros; Métodos de ensino (CLIL)
3.4. A estructura, deseño e organización dun proxecto de investigación desta especialidade.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes