Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2019)
 Asignaturas
  Literatura e perspectivas de xénero no ámbito anglófono
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Literatura e perspectivas de xénero no ámbito anglófono Código 613505117
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2019)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Frias Rudolphi, Maria
Correo electrónico
maria.frias@udc.es
Profesorado
Frias Rudolphi, Maria
Correo electrónico
maria.frias@udc.es
Web http://www.imaes.eu/?page_id=31
Descrición xeral Both historically and theoretically African American feminist critics have angrily argued and furiously defended that White feminist thought has little—if any—to do with Black feminist literary criticism. Instead of “feminism” (meaning Western and white feminism), African American writer Alice Walker has come up with a different (and more inclusive) term: “womanism” The purpose of this course is to concentrate on and explore Black feminist thought, and to examine representative African American feminist theories to later analyze some works by canonized and emerging new female voices in African/Caribbean/African American literature. Although this is not a course in comparative feminist theories—White vs. Black feminist thought—we will start by reading brief excerpts from specific essays where white feminists break—as Tillie Olsen puts it—white women’s silences. We will basically deal with African and African American women’s silences, and their angry, subversive, and loud voices.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Se revisarán las lecturas obligatorias pendientes y se hará una selección para eliminar, acortar o sustituir los textos de lectura. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Discusión dirixida, Análisis fontes documentais, Proba mixta, Proba ensayo. Presentación oral alumnado. *Metodoloxías docentes que se modifican Sesión maxistral: 1. se sustituiría por una presentación power point explicativa e informativa. 2. Se sustituiría por una charla/coloquio via TEAMS (en caso de que todo el alumnado tuviera acceso al mismo). 3. Se sustituiría por material audiovisual a disposición del alumnado (entrevistas con autores, películas, documentales, etc) 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Vía moodle, correo electrónico, TEAMS, conversación telefónica. 4. Modificacións na avaliación Variedad de ejercicios que combinan: análisis de textos; preguntas comparativas sobre temas, discursos narrativos, caracterización, etc. Ejercicios audiovisulales. *Observacións de avaliación: El alumnado recibirá las pruebas, textos, preguntas, etc con suficiente antelación y se fijará una fecha de entrega via e-mail. Se atenderán las revisiones y consultas pertinentenes por parte del alumnado. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía La bibligrafía se mantiene. Dependiendo de las pruebas audiovisuales, el alumnado recibirá las oportunas sugerencias en cuanto a webgrafía, etc.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes